6. mai 2008

En herlig dag!!!


I dag våknet Vesla med et smil - frisk og rask igjen - hvis vi ser bort fra litt snørr da:) Måtte bare ta noen bilder av henne mens hun pludra i senga :)

Dagen i dag har vi brukt til å gjøre unna noen ærender, vi har gått en laaaang tur i det nydelige været - bare kosa oss:):) Klarte meg uten å kjøpe noen scrappesaker i dag!!! Vel ikke helt da foresten...Ble et glass med blå raindrops på TilBords:)
Vi henta storesøster i barnehagen - og gikk hjem igjen.
Det varmer et mammahjerte så godt når jeg ser hvor glade de 2 er i hverandre.

Blitt dårlig med scrapping i dag - men har funnet frem et bilde som skal scrappes i morgen:)

Ellers så er jeg på litt tiggerunder om dagen - jeg kontakter noen scrappebutikker for å høre om de har lyst til å bidra med noen premier til Scrapliftkonkurransen på mammanett.no.
Har allerede fått 2 butikker som har lyst ti å gi litt!!! Håper det er flere snille sjeler der ute. Det er så mange dyktige mamma scrappere på forumet der - så det hadde vært gøy med noen premieringer:):)
Kommer med ros - og mer om dette når jeg har mottatt premiene :)

Ingen kommentarer: