28. mai 2008

2 flotte pakker i posten i dag:)

Da har jeg allerede fått 2 av pakkene jeg shoppet med feriepengene mine - da mangler jeg bare den stooore fra USA :)

Denne flotte pakken med mønster ark har jeg bestilt hos Scrappeloftet. Her er det ark fra American Crafts, Melissa Frances, Bo Bunny og Making Memories. De flotte blondene der er også fra Melissa Frances.
Melissa Frances er vel helt andre farger og mønster enn jeg pleier å bruke - så det skal bli kult å scrappe med det:)
Min første bestilling hos Scrappeloftet - og det blir garantert flere ganger!!:)

Pakken min fra ScrapStore
Bestiller ofte her jeg:) Kjapp levering - og får inn nyheter kjapt:)

4 kommentarer:

ninabakke sa...

Flott shopping igjen :)

Nina B. sa...

ooo masse najst her!

Snuppelure sa...

Super shopping :)
Masse lekkre ark og flotte blomster og de båndene var nydelige :)

A-H sa...

Kjempefin shopping, heldig som har så mye fint stæsj!!