14. mai 2008

Se hva jeg har fått !!!!


Dette ble jeg skikkelig stolt over - og veldig glad for!!! Fikk denne av Cathrine Angelica/Håpefull88. (Og jeg anbefaler alle sammen: Ta en tur innen bloggen hennes!!:) )

Hennes begrunnelse er:
Vibeke: aktiv blogger og scrapper, som får til det meste:)
er med i konkuranser av alle slag, har en fiiin stil,
og tar flotte bilder:)

Tusen tusen takk for denne utmerkelsen!!!

Nå skal visst jeg sende denne videre til 4 andre - som jeg synes fortjener denne!! Det er masse flotte blogger - og utrolig mange dyktige scrappere - men her er mine 4utvalgte:)


Maren: Synes hun har en frisk stil!! Lager flotte og spennende kort. Gleder meg til det kommer mer i denne bloggen :)

Nina: Nina tar utrolig flotte bilder. Virker som bildene er gjennomtenkte - knall flotte er dem. En dyktig scrapper :)

Reidun: En flott blogg!!! Her er det massevis av fine kort - og ikke minst LOer!! :)

Linda: Liker denne scrappestilen!!! Veldig flink!! Men - bør være flinkere til å oppdatere bloggen :)


Kunne gitt denne utmerkelsen til alle jeg har linktet til her - for det kryr av flinke jenter her. Men ta deg en tur på besøk til disse 4 nå da:)

3 kommentarer:

Maren sa...

Tusen, tusen takk skal du ha! Det var kjempehyggelig å få en slik utmerkelse! Ble jo helt rørt jeg! *klem*

Maren
http://www.silisium.org/blog

reiduns blogg sa...

tusen tusen tusen takk for en slik utmerkelse. ble helt rørt her jeg sitter. kjempe snill er du.
for en kjempe fin blogg du har.

reidun

Linda S. L sa...

oi så snill du er!! tusen takk for oppmerksomheten :)
beklager at jeg ikke er så flink med oppdateringer på min blogg... men jeg har bare ikke data tilgang hver dag lengre.... datan streiker :(
så om jeg får sendt oppmerksomheten videre med det første spørs *flau* men jeg lover jeg skal gjøre det :) :)
*klem*