18. mai 2008

Tusen takk Jeanette!!! :) Min 3 :)



Hennes begrunnelse:
She's quite a new scrapper, but she's developed a very nice, creative and beautiful scrapping style. The pages she make, are always full of nice embellishments and she's really good at using nice patterned papers together. She says she almost always uses sketches or scraplifts, but the results are really her style and I like it! She's good at updating her blog and visits other blogs too!

Tusen takk - jeg setter utrolig stor pris på denne :)

Må bare si at jeg kun bruker skisser og scraplifter når jeg er med i konkurranser med det da:):) Men jeg bruker andre sine LOer til inspirasjon:)

Jeanette er en utrolig dyktig scrapper - så jeg vil absolutt anbefale deg å ta en tur i hennes blogg. Den finner du her :)

Ingen kommentarer: