21. mai 2008

"Vintage utfordring" Scrappedugnad


Dette var en kul utfordring, så for aller første gang leverer jeg et bidrag til Scrappedugnad :)

Oppgaven var altså Vintage - og at man skulle ha med noe som ikke har noe med scrapping å gjøre i det hele tatt.

Min plan var først at jeg skulle prøve å bare bruke ting jeg fant..Men måtte bruke et par scrappeting også. Men jeg fant myyye som ikke er typisk scrapping.

Dette har jeg brukt: Som kartong har jeg brukt en helt vanlig papp jeg hadde hjemme her, en papp pose, hekleduk, kaffefilter, hekleblomst, muffinsformer, lagd blomst av mellomleggspapir, "pynten" på en serviett og tannpirkere. Det tror jeg var alt..

Bildet er av min morfar - jentene sin oldefar.

5 kommentarer:

Siv Anita sa...

Så utrolig fin!
Kanskje man kan gjøre scrapping rimeligere ved å bruke ting som allerede befinner seg i skuffer og skap?
Tror jeg skal ta en runde å se selv...

{ Kristina } sa...

Skal si du har vært kreativ! :) Kjempeflott.

Jeanette sa...

Kjempefin, Vibeke!!!! :)

Nina B. sa...

knallflott Vibeke! Og så masse ikke-scrappeting du har fått med :-o Knallbra!

Anonym sa...

Jøss, for en fantasi! Så ikke at du hadde brukt alle tingene, før jeg leste det!