4. juni 2008

Jeg har blitt "tagget"!!!

Kristin har tagget meg - og den lyder slik:

"Plukk opp nærmeste bok, og åpne på side 123. Finn den femte setningen og publiser de følgende tre setningene.
Tagg fem personer og skriv hvem som tagget deg"

Jeg ventet i evigheter på at den nyeste Harry Potter boken (Harry Potter og dødstalismanene) skulle komme ut - boken fikk jeg i julegave - men jeg har enda ikke begynt på den enda...Selv om jeg synes HP er digg.. Men da får jeg åpnet boka mi nå da:)

Her er mine 3 setninger:
Hun kvalte et hulk. De satt så sammentrengt at det var med møye Ronny greide å få en arm fri og legge den om skuldrene hennes. Grims konsentrerte seg om testamentet igjen.

Da er det min tur til å finne 5 stykker da:) Og her er de - dyktige scrappere - så besøk bloggen til disse jentene:)

Jeane/Jeanette
Ellen Karin
Mona
Snuppelure/Wenche
Hege AL

1 kommentar:

Jeanette sa...

Oi! Jeg skal altså skrive svar i min blog.
Skal få gjort det ila dagen da.
Takk for tag'n.
Ha en fin ettermiddag i solen. :)