20. juli 2008

Feiret litt:)

Jeg har bursdag neste uke - men siden Sina drar til pappan sin i morgen - så feiret vi litt i dag:) For første gang så lagde jeg sukkerbrød til bløtkaken selv:)
Sina hadde lagt et flott kort til meg - og kjøpt inn noen utrolig herlige hjerter på UnikHobby:) Ellers så fikk jeg noen flotte Prima blomster av Celine - og noen Prima blader av André. I tillegg fikk jeg gavekort på UnikHobby - vurderer litt om jeg skal kjøpe meg slik Bind it all.... Må bare tenke på om jeg kommer til å bruke den:):)
Gaven fra Morten skal jeg få til uken - er spent på hva det kan være:)

I morgen kommer Marle/Marit på besøk - vi skal scrappe litt - mens ungene "leker". Gleder meg skikkelig til det:)
Og til de av dere som ikke har besøkt bloggen hennes....Ta en tur dit med en gang. Ei utrolig kreativ jente - som akkurat har blitt med på Designteamet til Scrappeloftet:)

Håper du har tid til å legge igjen en kommentar hos meg:)

Fortsatt GOD SOMMER!!!!:)

Ingen kommentarer: