26. okt. 2008

ManiaRunway oppgave #3

Denne ukens oppgave var:

"Du skal scrappe din hektiske hverdag.

Og alle vet jo nå at vi ikke gir oss der;) Du skal også ha med ting som kan beskrive denne hverdagen din, f.eks. avispapir, handleliste, kvitteringer, regninger, penger, reklame, lekser, klokke, timeplan, osv. Du kan ha med bilder, men det skal ikke være noen personer på bildene."


Jeg føler at min hverdag er som et puslespill - og derfor ble min løsning denne uken - nettopp det - et puslespill.
Jeg kjøpte et puslespill på lekebutikken - malte "rammen" og noen av brikkene svarte. De resterende brikkene har jeg limt bilder av ting som skjer i min hverdag.
Rundt på rammen - har jeg skrevet noen stikkord som beskriver min hverdag.
Kvitteringer og diverse i bunnen.

Utrolig mange flotte bidrag denne uken - sjekk her selv :)

Her kommer mitt "puslespill":



19 kommentarer:

Anne Bente sa...

nejjjjj hvor er den dog bare god,super flot det hele, er vild med det.

Jeanette sa...

Tøff denne her altså! :)

ninabakke sa...

Kjempe flott. Kreativt!!!

Ellen Karin sa...

Så genial og kreativ løsning du hadde på denne oppgaven, for jammen er hverdagen et puslespill av ting som må gjøres, unger som skal kjøres og hentes og ikke minst for å finne tid til scrapping. :) Vel utført.

Ann-Helen sa...

Kjempefin og morsom LO du fikk til denne gangen!!

annes paperfun sa...

Så utrolig flott løsning på oppgaven.
Stilig med de puslespillbrikkene!
Lykke til!
klem fra Anne

Karina Beck sa...

Sjov måde at løse opgaven på. Og tillykke med at du stadig er med i konkurrencen

Heidi sa...

Puslespillbrikkene var en skikkelig kul løsning på denne oppgaven.

Håper du får en flott uke!

Klem fra Heidi

Merete sa...

Hvor tar du det fra??? Så vanvittig smart med det puslespillet!!! Og en knall løsning på oppgava:)

Lykke til!

Veronica sa...

Kjempeflott løsning på oppgaven! Og skikkelig stilig med det puslespillet:)

Linda S. L sa...

så utrolig kult vibeke! du er bare helt sykt kreativ syns jeg! super flott!!

solsiv sa...

Likte ideen din kjempegodt !
Mye arbeid med puslebitene !! men resultatet ble jo deretter også.
Knallfin :-)

oheidia sa...

Nydelig LO hvor du beskriver livet som biter av en større helhet. Synes den sammenligningen er veldig god og du har fått med mange flotte detaljer uten å forklare masse med ord! Kjempefin kreativ løsning! :=)

SILJE sa...

Utrolig stilig, og en kjempegod ide!!

Gladie sa...

Så utrolig kult at du har brukt ekte puslespillbiter, hjertet var en bedårende og lekker detalj :)

Bente sa...

Så utrolig bra løsning!!!! Knallfin.

cathrineangelica sa...

digger løsningen din på denne
vibeke, knallen, og råkul:):)

Marita sa...

Slenger meg på i rekken her - denne oppgaven rodde du godt iland!! Jeg digget puslespillet ditt... Veldig kreativt, og ikke minst kult!

Mitt Kreative Krypinn sa...

Dette var min absolutte favoritt!
En bedre "beskrivelse" av hverdagen kan jeg ikke tenke meg.

Og forresten de kortene over her, var kjempe flotte.