27. nov. 2008

Har du litt ledig tid?

Inne hos Scrappehuset er det maaaange utfordringer nå - og det er flotte premier på alle!!!

Scrapp med Cosmoark

Vi trekker ut 2 stykker som vinner maaaaange ark fra Cosmo!!
Frist 30.11.08 kl 24.00

Finn frem en av dine gamle Loer - og lift den
Vinn stempler!!
Frist 30.11.08 kl.24.00

Ingvild Bolme utfordrer deg!!
Les oppgaveteksten - den er lang
Vinn RAK fra Ingvild
Frist 30.11.08 kl 24.00

Scrapp AnneBodil sin skisse!!

Vi har 2 flotte skissebøker i premie!!!
Frist 07.12.08 kl 24.00

5 kommentarer:

Snuppelure sa...

skal prøve meg på et par hvertfall hvis tiden strekker til, men disse linkene dine virker ikke Vibeke.

Vibeke sa...

Gleder meg til å se:)
Nå skal det virke:)

Inas lune hjørne. sa...

Jeg skal følge rådet ditt når jeg kommer hjem. Nå sitter jeg på jobb! :o))

God helg!

Kirkerotta sa...

Kanskje jeg skulle prøvd meg på en utfordring i morgen.

Bloggen din er utrolig inspirerende, og jeg og mannen lo godt av den tegneserien under. Hehe..

Du får en award fra meg, den ligger i bloggen min!

oheidia sa...

Skal gå inn og ta en titt her jeg! Morsomt med utfordringer for uansett om man ikke vinner så har man lært noe nytt eller man har fått et eller annet ferdig som man ellers ikke hadde hatt inspirasjon til å lage dere og da.

Ha en fin sødnag :=)

Klem fra meg!