20. nov. 2008

"Kreativ Blogger Award!"

Tusen takk for denne awarden Linda - kjempegøy at du gir den til meg!! Og takk for det flotte du skrev!!
"Da MÅ jeg bare sende den til Vibeke, som er en utrolig kreativ scrapper, der jeg henter masse inspirasjon, selv om stilen vår kanskje ikke er så lik! :) "

Da er det min tur til å gi denne flotte awarden videre da:)

Monica:
Jeg digger måten du scrapper på nå!!! Herlige detaljer!!:)
Utrolig hyggelig å bli kjent med deg på treff:)

Gro:
Du scrapper i de herligste farger!!! Lærer masse av deg!!
Er så gøy at du har skaffet deg blogg også!!
Moro at vi er på treff sammen!!:)

CathrineAngelica:

Bra at du er i gang med scrappingen din igjen!!! Alltid gøy å ta et besøk i bloggen din. Hyggelig å hilse på deg for første gang!!:)

Maren:
Du har en herlig og flott scrappestil!!!

Torill:
Takk for alle hyggelige kommentarer i bloggen min!!!:) Setter stor pris på det!!
Jeg er bestandig innom bloggen din når jeg ser du har oppdatert. Du har en kul og variert scrappestil!!!:)

Solblomst:
Uansett hvor jeg ser deg - så legger du alltid igjen hyggelige og koselige meldinger.!! En skikkelig solblomst:)
Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen kommentarer i min blogg også:)

5 kommentarer:

Torill sa...

Tusen takk!!!
Og selv takk for koselige kommentarer! Det er jo alltid arti å få det, det vet jeg jo selv!!! Liker stilen din så godt!
Klem!!

Anonym sa...

Tusen takk. Dettte setter jeg virkelig pris på. :)

Monica sa...

Oi!! tusen tusen takk Vibeke!! så utrolig koselig!!

Gro aka emrille sa...

Oj!
Tusen takk Vibeke!
Det setter jeg veldig stor pris på!!!
Klem!

Maren sa...

Jøss, så utrolig koselig gjort av deg Vibeke :) Tusen takk!! Det satte jeg utrolig stor pris på :) Jeg har aldri fått en sånn før, nå ble jeg helt satt ut.. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger i bloggen min!!