19. des. 2008

Jeg har fått en nydelig JULEAWARD



Sjekk denne koselige JULEAWARDEN!! Den har jeg fått av Renée/Ruffa. Tusen takk - utrolig koselig at jeg var en av de du ville gi denne til.

I tillegg så får jeg lov til å gi denne JULEAWARDEN videre - og det vil jeg selvfølgelig gjøre:)

Først vil jeg gi den til min absolutte favoritt for tiden. Dette er ei dame som fikser ALT - både kort - Loer - og alt mulig annet. Jeg elsker bloggen hennes - og jeg elsker alt det flotte hun lager. De nydeligste detaljer - og flotte bilder av de nydelige barnebarna. Så Anne - denne er til deg:)

For ca 7 måneder siden var jeg på treff for aller første gang. Der møtte jeg på Marit!! Ei utrolig jente!!! Vi har scrappet en del sammen - og trives godt i hverandres selskap. Ei glad jente!! Utrolig inspirerende og morsomt og tilbringe tid sammen med deg!! Håper vi får enda mer tid i 2009:)

Som noen av dere sikkert har fått med dere - så er vi 8 jenter som nå har startet opp Scrapping the Music - på norsk!! Dette er så herlige jenter!! Vi bor alle her på Hedmarken - og vi har møttes på treff (sammen med Marit som nevnt ovenfor.) Masse tull og fjas på disse treffene - men vi får scrappet litt sammen også!! Jeg gleder meg skikkelig til vi kommer i gang med bloggen!!
Denne er til dere alle jenter - jeg gleder meg til samarbeidet!!:) Du finner linker til bloggene til jentene inne på siden vår:)

Siden det er Ruffa som har gitt bort denne JULEAWARDEN - så har hun allerede gitt den til alle jentene i Scrappehuset - men jeg har allikevel lyst til å gi den videre til Brita - så får hun kose seg med 2 stykker.
Brita - ideen med Scrappehuset er helt suveren!!! Det er en knall blogg!! Og jeg vil si tusen takk for at jeg var en av de du ville ha med på ditt DesignTeam. Det har gitt meg mye glede - og noen utfordringer. Men mest moro. Så tusen takk Brita!!:)

God jul jenter:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk for awarden, Vibeke!