1. jan. 2009

Topp 10 - 2008

Hilde/Stempelgal har en super utfordring i bloggen sin!!

Man skal finne 10 av sine favoritter fra 2008. Utrolig morsom utfordring - og kjempegøy når jeg skulle kikke gjennom året som har gått i Loer.
Jeg ser selv at mine favoritt Loer er de bildene som betyr mye for meg.

Her er mine 10 favoritter fra 2008:


Dette var en av mine Loer som jeg virkelig kunne si - og synes selv - at jeg ble fornøyd med. Jeg elsker dette bildet av Celine og Morten.


Dette bildet var så gøy å scrappe. Bildet er av meg når jeg var ca 1 år - og jeg ser så tydelig her at Celine er lik meg:)


Jeg elsker dette bildet av Sina!! Hun er så god her!! Hun har på seg en av sine favoritt kjoler - og den er selvfølgelig blå. Fargevalget på denne Loen måtte jo bare bli blå:)


For et øyeblikk!! Jeg elsker dette bildet av jentene!!
På lappen har Sina skrevet noen koselige ord til lillesøster.


Søskenkjærlighet!! Her plukker Sina rips - og mater Celine.


Dette er vel en av de enkleste Loene jeg noen gang her laget. Men jeg liker den så godt. Ren og fin. Og viser Sina som nusser barnehage kjæresten sin:)


Denne Loen betyr mye for meg. Den er av min morfar(far) og min mamma.Denne brukte jeg lang tid på . maaange lag med maling og krakkelering. Lagde den til Forumutfordringen.


Min herlige Sina!!! Denne bildet er bare så lekkert!!


Et av årets herligste bilder!! Tante strikket blånisse lue til Celine - men den passet ikke helt...Må legge til at Sina har vært stolt bærer av blånisseluen i hele desember:)


Min absolutte favoritt. Både når det gjelder bilde og Loen.
Celine er ei veeeeldig aktiv jente - men her har hun en stille stund for seg selv. Selv om vi er på barseltreff med mange andre barn.
Ble veldig fornøyd med denne:)



Det var mine favoritter - da gleder jeg meg til å se dine:)


Godt nytt år alle sammen:)

19 kommentarer:

Anne sa...

Du verden for noen flotte lo'er du har laget i året som har gått.Det var jo en skikkelig bra utfording å trekke frem dine beste 10 lo'er gjennom året som er gått.

Må jo først si at de var nydelige alle sammen, men jeg tror jeg falt mest for den fra når du var 1 år hos fotografen. utrolig lekker lo. Den med dine foreldre var jo også råflott....fatter ikke hvordan du får ideer til å lage noe slikt. Kan godt se at du har brukt lang tid på denne lo'en med masse maling og mye ark.Imponerende.

Nesten sånn at jeg fikk lyst til å scrappe nå. Du verden så fine mesterverk.Lo'er som du virkelg kan være stolt av.

Unknown sa...

Wow!!!!
Såå mange herlige LOer!!!!
Ikkje rart desse er blant dine 10 favoritter, men vil tru du hadde vanskelig for å velge! Eg ville hatt det skulle eg plukka ut 10 av dine vakreste LOer.... De er alle mesterverk!

Vil med dette ønske deg et riktig godt og kreativt nytt år! Gleder meg til å følge deg og dine spennende prosjekt i 2009 også!

Stor klem,
Jorunn

Anonym sa...

Så fantastisk flotte loer du har plukket ut. Tusen takk for hyggelig kommentar fra deg. Ønsker deg alt godt for 2009 :)

Merete sa...

Wow!! Når jeg vet hvor mye fint du lagde i 2008, så er det vel ikke så rart at jeg gleder meg til å se hva du kommer opp med i år...

Artig med 10 favoritter! Skal se om jeg klarer plukke ut mine...

Godt nytt år:)

Anne Bente sa...

åhhhh, såååå mange super flotte loer du dog har lavet.

Ewonne sa...

Helt fantastiska layouter!! Tack för all inspiration under året som gått ♥
Gott nytt 2009!!!

Maja Stokk / eyovine sa...

WOW vad mycket läcket det fanns här!! jag lägger dig till min bloggrunda ;-)
Gott nytt 2009!

// Maja

MissMian sa...

Underbara !!!!!!

Monika sa...

Å så vackra! Vilken härlig stil du har och så fina foton!

isabell sa...

Du har en helt egen Vibeke stil:)
Denne digger jeg....! alle detaljene er bare hærlige.
Gleder meg til å følge med videre i dette nye året 2009:)

Godt nyttår til deg å dine:)
Klem Isabell

Anonym sa...

WOW!! Så många läckra och Underbara layouter! Här fanns mycket inspiration!

Beata Ewa sa...

Så vakre de var, alle som en! Skikkelig fornøyelse å se alt det flotte du lager!!!

Vil gjerne ønske deg et riktig godt og kreativt nytt år!

Hilsen Beata

Bendichte sa...

Et Riktig Godt Nyttår til deg Vibeke! For all inspirasjon og kreativitet som du deler med alle gjennom det rosa forum og ikke minst Scrappehuset!
Nydelige layouter alle sammen!

Emma sa...

Åh, så mycket fint!! Du har en superhärlig scrapstil!! :)

Gott nytt 2009!!

Millan sa...

Så många fina layouter du gjort, jag gillar särskilt de som du använt wellpapp på. Det är flera av dina layouter som jag blir sugen på att lifta!

ankiann sa...

Underbara layouter!

Helena sa...

Wow, helt underbara layouter.
Hoppas du får ett underbart scrapår 2009, med mer inspiration och nya ideér.

Ilona sa...

Alldeles underbart!!!
Jag älskar din stil och brukar kika in här!

Anne Karin sa...

Aå utrolig mange fine Lo'er du har laget her! Kjempe fine farger og oppsett! Bildene kommer godt frem!