12. des. 2008

"Unna vei - her kommer jeg!!" VeckansSkiss uke 50

Jeg var på treff i går - kjempekos. Gløgg, pepperkaker og annet snop. Masse vi kunne kose oss med - men kreativiteten var ikke ikke helt på topp.. Ble bare halvferdig med 2 LOer - men den ene har jeg gjort ferdig i dag:)

Dette bildet er av Sina på sin aller første tur med akebrett i år.
Mitt bidrag til VeckansSkiss uke 50.






På treffet i går så byttet vi julegavekit med hverandre - og jeg klarer jo selvfølgelig ikke å vente helt til jul med den...
Sjekk den flotte og herlige pakken jeg fikk fra Monica!! Så digge mønsterark!!! Perfekt pakke til meg!!!Tusen takk Monica!!!:)

10 kommentarer:

Karina Beck sa...

Rigtig flot layout med søde detaljer. Altid dejlig inspiration at få her.
Lækker gave, du har fået.

Iselin sa...

Nydelig LO!
Flotte farger og herlige dataljer. :)
Er det lov å prøve seg på en lift?

Ha en flott helg!

Torill sa...

Så hærlig kit1 Kjempelurt å bytte slikt da!! Arti!
Og nydelig LO også!!
Flott lag på lag!!!

Anonym sa...

For en helt nydelig LO, ble helt forelsket i den jeg.
Når du syr på LO, hva slags nål bruker du? Å stikker du hull på LO'en først?
Samt de boksidene, hvor har du fått tak i de?

Linda S. L sa...

super flott vibeke! herlige detaljer og fargebruk!

og så morro å bytte kit m hverandre, herlig flotte ting du fikk :)

_Kine sa...

Denne layouten digger jeg! Herlige farger og masse kule detaljer :D Og så kult å få layouten min i en luke på Scrappehuset, tusen takk! Ha en fin advent videre :)

ninabakke sa...

Flott :)

Herlig kit!

Unknown sa...

oij oij... Så lekker Ake-LO!!!
Herlige detaljer som alltid og nydelige farger!

klem,
Jorunn

inger synnøve sa...

denne var nydelig,herlige farger og oppsett.du er en kløpper på å få frem detaljene på en riktig måte.

den pakken du fikk den var jo bare digg:):):)

ha en flott helg
klem ifra inger synnøve

Jeanette sa...

Så flott denne var! Og så fint kit du fikk! :)