6. jan. 2009

"2 kusiner" - ÅD uke 2

Jeg har meldt meg på ÅretsDesigner inne på ScrapbookExpress. Virker som en skikkelig kul utfordring!!! Og det er forstatt mulighet til å være med!!


ÅD uke 2: Bruk klammer

Jeg har scrappet et bilde av Sina og Ayla (tantebarnet mitt) fra julaften:)








Dette er et utrolig koselig forum - med massevis av hyggelige scrappere - og kule konkurranser!!
Sjekk det ut du også!!



I morgen er dagen - da kommer den aller første utfordringen inne hos oss i Scrapping the Music - på norsk!!!Vi feirer 3000 gjester - med nytt Sukkertøy!!!

9 kommentarer:

Karina Beck sa...

Lækkert layout. Flotte detaljer som blomst og swirls.

Jamie Pyles sa...

Gorgeous LO!! I love the colors!! And the stitching in the corner!!
Happy New Year!!

Gladie sa...

Knallstilig LO! digger bakgrunnen :) Gudd løkk! :)

Merete sa...

Kjempeflott LO og et herlig bilde! Stilig med "bingoarket" som bakgrunn og flotte detaljer - som alltid:) Lykke til i ÅD 2009! Det blir gøy!! Første gang jeg også er med!

Og jeg gleder meg masse til å se hva første sang på Scrapping the music - på norsk blir :)

Ellen Karin sa...

Så flott denne ble. Jeg skal prøve å få scrappet litt i slutten av uken jeg også. Men i kveld må jeg nok prøve å være litt husmor. :)

ninabakke sa...

Flott LO :)

Hildes kort sa...

Lekkert ja...

Innom stadig vekk jeg, derfor syns jeg du skal få noe av meg...
Sjekk bloggen min, der ligger noe til deg:-)

Anne Bente sa...

wawwwww total flot lo, med masser af flotte detaljer.

Unknown sa...

Fantastisk LO Vibeke!!!

SOM ALLTID!!

Bøyer meg i støvet! Gleder meg til fortsettelsen sammen med deg i STM :D

Stor klem!