24. jan. 2009

Denne var kul:)

I dag fikk jeg en skikkelig kul utfordring fra Ann-Helen/Pilfinken!!!:)
  • Gå til foto/mapper
  • Ta ut den 6. mappen
  • Finn det 6. bildet
  • Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
  • Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.
Jeg var veldig spent på hva som egentlig var i den 6.mappen min. Men det var (heldigvis) helt ufarlig.
Det 6.bildet er dette herlige bildet av Celine. Her spiser hun grøt helt alene for aller første gang. Flinke jenta mi:)


Så skulle jeg visst sende denne videre da...Siden dette gjelder bilder/foto så har jeg gått gjennom blogglisten min - og plukket ut 6 jenter som tar utrolig bra bilder. Flinke fotografer alle 6:)
Så det blir spennende å se hva som befinner seg som bilde nummer 6 i den 6.mappen inne hos dem.

Her er de 6 flinke fotografene jeg har plukket ut:
Så jenter - da gleder jeg meg til å se. Det kan da ikke bare finnes blinkskudd inne hos dere heller??:)

Helg = scrapping :)
2 utfordringer inne hos Scrappehuset:)
3 flotte utfordringer inne hos Scrapping the Music:) En av sponsorene til STM søker DesignTeam - kanskje det er noe for deg?

5 kommentarer:

Ann-Helen sa...

Så fint bilde av Celine!! Skal følge med i bloggene til de du utfordret også, for dette var morsomt:)

Evy-Kristin sa...

Skikkelig morsom utfordring!
Fint bilde av den lille snuppa di :o)
Ha ei god helg!

Snuppelure sa...

SÅ morsom utfordring og kjempe herlig bilde :)

ninabakke sa...

Hihi, da har jeg tatt utfordringen. søtt bilde av Celine!

Takk for at du valgte meg

Mona sa...

Tusen takk for utfordrng, svar kommer snart. Du fikk en award av meg da i retur C")