8. feb. 2009

En herlig dag!!!:)

Gjett om jeg har kosa meg med jentene mine i dag!!



Vi har leka, tulla og tøysa:) Og jeg fikk verdens flotteste gaver!!:)
Fra Celine fikk jeg "Verdens beste mamma" kopp - og Sina hadde fiksa et herlig pledd som jeg skulle bruke i sofaen.
Sina begynte på skolen nå i høst - og har lært seg å lese - og å skrive. Sjekk dette flotte kortet som hun har skrevet til meg:


Er det rart en mamma smelter helt.
Jeg er så glad i disse to herlige jentene mine!!!:)


Håper dere alle har hatt en flott dag:)

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Så ut som en flott dag, og herlig kort fra eldstejenta! :) Håper resten av morsdagen blir bra!

Monica sa...

Høres ut som en kjempefin morsdag, sånn kopp ønsket jeg meg også (så en på Norli tror jeg som var kjempesøt), men kanskje neste år... Kos deg med din, og ikke minst det koselige kortet! :)
Fortsatt fin søndags-mors-kveld :)

Anonym sa...

For et herlig kort. Ikke rart du smelta. :)

Linda S. L sa...

hørtes ut som en koselig dag ja :)
flott kort du hadde laget til mamman din :)
ha en herlig uke videre!
klem