9. apr. 2009

Your blog is fabulous

Sjekk denne flotte awarden da!!! Denne har jeg vært så heldig at jeg har fått!! Og det av en meget dyktig svensk scrapper - nemlig Mysmumlan/Ulrica. Tusen tusen takk !!
Og jeg vil anbefale dere alle om å ta dere en liten tur til henne - hun har masse flott i bloggen sin:)

Og da er det min tur til å velge ut noen scrappere som skal få denne av med. Jeg skal velge ut 10 stykker. Dette er alle utrolig dyktige jenter - så har du litt ekstra tid nå i påsken - så ta deg gjerne en tur til disse. Og legg igjen en kommentar også da:)



Toto og Tutu
En kjempe inspirerende scrapper!! Hun har masse flott i bloggen sin!! Utrolig dyktig til å bruke flere bilder på Loene sine:)

Pia
Her har vi ei dansk dame som virkelig kan scrappe!! Hun tryller med ark - og hun har de herligste detaljer på Loene dine.

Scrappegal Sørlending
Så flink til å scrappe bilder av seg selv og kjæresten!! Flotte Loer - i de herligste farger:)
Legger igjen de søteste kommentarer:)

Screppa/Torill
Dette er ei jente som virkelig inspirerer meg. Hun fikser alt!! Nydelige Loer - i alle forskjellige stiler:)

Sykepleier
Er det virkelig mulig å scrappe så mye på så kort tid sier jeg... Og alt blir like flott!! Du imponerer meg!!:)

Eyovine
Jeg koser med alltid i bloggen din!! Masse flott - både Loer og kort:)

Joggemia
Her finnes det de herligste C&S Loene. Denne dama kan scrappe!!!:)

Francielle
Dette er en ny scrapper!!! Som har vært mye i vinden den siste tiden - men jammen meg er hun en mester med papir og stæsj!! Herlige Loer!!!:)

PiaIris
Tusen takk for alle de flotte kommentarene jeg får av deg - de varmer - hver eneste en. Og takk for at du inspirerer meg med alle de flotte Loene dine:)

Marianne Hope
Takk for at du har fått meg til å se at C&S er bare helt utrolig nydelig:)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Å, herregud!! Tusen, tusen takk! Det ble jeg glad for! Jeg skulle gjerne gitt deg 10 jeg for alt det flotte du lager!! Er innom her titt og ofte vet du...:) Jeg aner ikke hva jeg gjør nå, har aldri fått en award før jeg! Kan du forklare for en uerfaren blogger hva man gjør?

Pia sa...

Tusind tak for awarden, den er jeg rigtig glad for

Francielle sa...

Snille søte Vibeke! Tuuuuusen hjertelig takk! Jeg må si du er til en utrolig inspirasjon for meg og mange andre. Du er så utrolig-fantastisk-mega-knall-HALLLOOOOO-flink. Digger dine kreasjoner og ditt arbeid! Og så er det alltid hyggelig når jeg sjekker bloggen at det som regel alltid er en liten hilsen fra deg1 Takk fo gode ord, setter pris på det! For du er knallflink til å besøke blogger og legge noen spor etter deg...og det er det ikke bare meg som syns! Tusen takkeklemmer til deg!

pia iris sa...

tusen takk vibeke for fine ord, og det er gjensidig det med inspirasjonen vet du.
du lager så masse flott og prøver ut nye spennende ting hele tiden.
jeg er glad for at jeg har blitt "kjent" med deg, og nyter å gå inn i bloggen din og se på det du legger ut.
du er en av de flinkeste bloggkommentatorene (vanskelig ord) jeg vet om.
mange klemmer for awarden (men som toto og tutu sier så aner jeg ikke hve jeg skal gjøre nå *flau*)

Marianne Hope sa...

Tusen takk, Vibeke. Dette setter jeg veldig pris på *rødme*. (Gleder meg til den 21.) Ha en flott påske!

joggemia sa...

Tack snälla goa du för de fina orden!!! Vilken ära!

Ha en riktigt härlig påsk!

Kram!

tovetyll sa...

heia:) så hyggelig å lese så mye inspirerende!!

ønsker deg en flott påske!

klem fra Tove:)

Camilla sa...

Jeg ser du har fått den alt, men du fortjener å få den en gang til! =) God påske! http://camilla-beautifulmoments.blogspot.com/2009/04/award.html

linn kr/sykepleier sa...

Gratulerer med en så fin award, og tusen takk for at du ga en til meg. ;)
Skal se om jeg ikke får sjekket ut de andre bloggene i løpet av helgen. ;D

Nicole sa...

Gratulere Vibeke!! Du fortjener awarden!!!

Ha en god påske...

Anonym sa...

Oh my gosh,aå koselig!!!! Tuuusen takk for award og koselig kommentarer ang bloggen min! Og det var jo veldig stas å høre at jeg inspirerer deg! Veldig stort når det kommer fra deg, som er en av mine absolutte favorittscrappere!!!!!!! :D Du er en skikkelig levende inspirasjonskilde, og du har en scrappestil som jeg skikkelig nyter og misunner!!!!! :D Igjen tusen takk!!!! Stor klem!!

Torill sa...

Å hallo!!!
Tusen tusen takk altså!! Det var utrolig koselig å få denne awarden! Tusen tusen takk for koselige ord!
KLEM!!!