4. mai 2009

"Favorittfargen er blå"

GP # 7 inne hos ScrapbookExpress.
Slik var oppgaven:

Denne gangen skal dere scrappe en monokromatisk LO
LO'en SKAL være gjennomgående i en farge, men det er lov med innslag av hvitt/offwhite
LO'en skal inneholde: håndsøm, blonder, bling, blomster.
LO'en skal og ha kartong som bakgrunnsark samt at det skal være MINST to forskjellige mønsterpapirer


Jeg valgte blått som min farge - for å dokumentere at det er blått som er Sina sin favorittfarge.



Bakgrunnen er kartong som er sprayet med litt glimmermist "MidnightBlue"
Mønsterark fra Maja og Kaiser
Blingswirl fra Prima
Dottie Ann
Making Memories Tiny Alpha
Petaloo Blomster
Håndsømmen er gjort med blå ScrappersFloss

12 kommentarer:

Kjerstin sa...

Utrolig nydelig LO!!!! Har igjen funnet meg et eksempel på en LO som jeg også har lyst til å lage! :D

Marte sa...

åå,så lekker denne lo'en er! Gjennomført i lekker blå farge! :) Du lager så mye fint,altså! Klem fra Marte

Karina Beck sa...

Du er sådan en flittig scrapper. Så meget du får lavet. Og superflot er det!

Sanna F sa...

Vilken ursnygg layout... SÅ många fina detaljer och snyggt att allt är blått. Super fint foto också!!!

Siv Anita sa...

Nok en nydelig! Jeg elsker blått selv, så kanskje prøve meg på en blå layout snart? Hihi

Du er selve symbolet på både kvalitet og kvantitet, Vibeke! :o)

Camilla sa...

Så flotte blå farger! Genial løsning på oppgaven.
Alt du lager er så flott og gjennomført! =)

Helle Sahl sa...

Smukt!

Jeanette sa...

Så herlige farger, og flotte detaljer. :)

pia iris sa...

lekker. artig måte du har brukt dottie ann på.
herlig jente.
gratulerer med seieren i skissedilla. :-)

Veronica sa...

WoW! Utrolig flott Lo! Kjempefint gjennomført, og ikke minst, kjempeflott løsning av oppgaven:)

Pia sa...

super nydeligt, synes ellers at scrappe blåt kan være svært

linn kr/sykepleier sa...

NYYYYYYYYYYYYYYYYDELIG!!! Gjennomført og vakker. Herlig blåfarge, skjønt bilde og utrolig flotte detaljer. :D