23. mai 2009

Vi hilser på hestene:)

I dag har vi hatt oss en lang og flott sykkeltur:)
Nede på Domkirkeodden/Jernbanemuseet fant vi 3 flotte hester.
For aller første gang matet Celine hestene selv:)

Siden temaet inne på Fotoverden er "Dyr" denne gangen
- velger jeg å delta med disse 3 bildene:)
Denne gangen er premien billetter til Kristiansand Dyrepark. Sleng deg med du også da:)




Når det er snakk om bilder her - så kan jeg jo skryte litt også da...Inne på Foto.no var det en foto konkurranse hvor temaet var Vårglede. Det var over 300 bilder som var med - og jeg fikk 12 plass. Moro:)
Dette bildet var det jeg hadde med - med tittel: Ekte glede




Håper dere alle får en flott lørdag:)

9 kommentarer:

Helle Sahl sa...

*Smiler*

Anne M sa...

Kjempefine bilder!!
Herlig bilde av Celine;)

ninabakke sa...

Flotte hestebilder :)

Takk for at du deltar!

Grattis med plassering på foto.no, du slo meg med ett par plasseringer ;)

Anonym sa...

Så koselige bilder.

Anne Bente sa...

sååååå søde hestebilleder.

Anonym sa...

Årets Lano unge :) Gud for et blinkskudd da!! Flotte de med hestene også :D

Linda S sa...

Fine hester, og gratulere med 12. plass for det herlige bildet :)

Maya sa...

For et artig bilde på slutten her. Skikkelig blinkskudd!

Bling - our elf on the shelf sa...

Flotte bidrag til konken. hest er best!!!