30. juni 2009

Quiz Fotomorro

Inne hos Fotomorro er det en Quiz man kan svare på - og noen enkle ting man skal gjøre:

Hva foto betyr for meg? Det er så gøy!! Jeg elsker å ta bilder!:) Kameraet er med overalt. Og det er jo ekstra morsomt å ta bilder når jeg kan scrappe dem etterpå:)

Vi skulle også legge med et bilde - og da velger jeg dette herlige bildet jeg tok av Celine i går. Måtte jo bare knipse bildet når hun stilte seg opp foran meg på denne måten:)


I dag har Sina fått fri fra Sfo - og vi to store jentene skal kose oss sammen. Litt godt med slike dager:)

Håper dere alle har noen flotte dager - og jeg beklager at det har blitt litt lite blogging på meg de siste dagene - men skal prøve å få tatt bloggrunden min i dag:)

3 kommentarer:

Monica sa...

Et flott innlegg, Vibeke - og et herlig bilde!
Foto er morro - og når man lager scrapping i etterkant kan man lenge kose seg med hvert bilde :D

- Monica, Fotomorro

Ingvild Bolme sa...

Et skikkelig HELLEDUSSEN bilde ;-) Synes det er såååå søtt med barneføtter og barnerumper slik som på bildet her, en nydelig setting - perfekt!
Har et barnefoto selv med barnerumpe jeg har sååå lyst å scrappe og legge ut, men så var det disse amerikanerne da med "sensur" osv.. hehe. Spør du meg så er det ingenting mer sjarmerende og naturlig enn dette, så søtt! Dette bildet hadde passet best på et postkort med "God Sommer"! ;-)

webmosterhelene sa...

Vilken underbart söt bild!