1. juni 2009

"Tankefull"

Denne måneden har vi i Scrappehuset vært så heldige at det er TreL som er Månedens Sponsor. Alle vi jentene fikk hver vår flotte sponsorpakke:)

Denne måneden er det vintage måned - og det ble jammen meg en liten utfordring for meg - det er en stund siden sist jeg scrappet vintage.

Jeg har scrappet et bilde av Celine hvor hun ser veldig tankefull ut. Vi er nede ved stranda - og hun ser utover mot vannet.

Bildet har jeg behandlet i et gratisprogram som heter Photoscape. Et flott program som du kan gjøre masse fint i:)




Materialliste:
Det meste av det som er på Loen finner du inne hos TreL

Swirls fra Maja Road - den har fått gesso på seg

Petaloo blomst
Tiny Alpha fra My Little Shoe Box
Datostempel 7 gypsies
Den herlige ugla har jeg fått av Monica:)

19 kommentarer:

Anette sa...

Smelt, så herlig!! Jeg digger deg!!

Hildegunn sa...

Nydelig! Herlige farger og flott oppsett, masse flotte detaljer!

Ønsker deg en flott dag!

Maja Stokk / eyovine sa...

Härlig =)... gillar allt med den färger, upplägg mmmmmm MUMS!! Fastnade speciellt för hur du lindat fpärlflossen runt chipboarden... och så bladbandet... så vackert!!

Kram Maja

Torill sa...

Og du scrapper og scrapper:0) Så flott denne var! Knallfin vintage! Gleder meg til å se mere av dette:0)
Du tar så vakre bilder!!!

Ellen Karin sa...

Så skjønn Celine er - og så fint du har scrappet. :)

Bettan sa...

Den är jättefin! :-) Och du har så fint foto att skapa med, precis som vanligt :-)

Anne Bente sa...

åh.... du milde vibeke, hvor er den bare nydelig

Anne M sa...

Vakker LO i flotte farger og flott pynta:)

Ruth Philps sa...

How sweet what a lovely photo....love the rusty colours you have used and the owl is too cute!!

pia iris sa...

kjempefin denne og vibeke, men si meg...
scrapper du hele tiden du? synes det kommer nye LOer her flere ganger for dag.
du er utrolig kreativ og produktiv altså, alltid kjekt å se det du lager.
hvor mange LOer er det blitt i år?

Pia sa...

woooow super lækkert layout med sååå mange nydelige detaljer

Merete sa...

Nyyydelig, Vibeke!
Et herlig bilde og en lekker vintage-Lo! En av de fineste
Lo'ene jeg har sett på lenge:)

Scrappegal Sørlending sa...

NYYYDELIG vintage!!!!! :) Og nydelig herlig bilde!
Og jeg blir like inspirert hver gang åssen du klarer å stæsje så mye i lag på lag med pynt uten at det blir for mye. Du får fram en effekt ved at man finnr en ny detalj hver gang man kikker på bildet. Det liker jeg!

linn kr/sykepleier sa...

Lekkert! Lekkert! Lekkert!
Stilig med de røde detaljene på denne ellers duse LOen. Herlig bilde, stilige kanter på bildet. :D

Sanna F sa...

Ett ord!!! VACKERT!!!! Helt makalöst vilken underbar layout!

janis sa...

omg!!!! i super love this layout!!! please, please do submit this on our current call for pearls at scrapstreet magazine!!! i'll be posting the link so you know where to submit. ;o)

http://www.scrapstreet.com/mag2009/2009june/bits/calls.htm


i clicked follow blog also, i'll be stalking, err follow you from now on. your works are fab!!!!

xoxo,
janis

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig LO og så masse lekker pynt du har fått med her. Flott med alle detaljbildene dine! Nydelig bilde :)

Iselind sa...

Gosh denne var rålekker.....!
Jeg ser og ser....

Iselind

~Isabell~ sa...

virkelig lekker, bildet kommer veldig i fokus med den lekre pyntinga. bøyer meg i støvet