19. juni 2009

"Vakkert" - Ny Bonus hos STM!!!:)

Da har vi i STM en ny Bonus ute!!! Denne gangen skal du bruke ordet Vakker på en eller annen måte:)

Jeg har scrappet dette herlige bildet av Celine og den flotte utsikten - med tittelen Vakkert!:)
Sponsoren vår på denne utfordringen er den franske Onirie - jeg digger de arkene!!! Du kan kjøpe noen av dem hos Linda i TreL.

Her er min LO:





Materialliste:
Mønsterark og Buttons fra Onirie
Riff Raff
Blomst fra Petaloo
Rammen er grungeboard dyppet i kaffe
Jenni Bowlin alpha

23 kommentarer:

Camilla sa...

lekker! Så flott med alt det lilla! =)
Jeg elsker også disse arkene. Kjøpte alle som var å få hos TreL når dere viste de inne hos STM sist. :D

Julia sa...

Så utrolig lekker! Herlig med lilla!, kjempefint bilde. Jeg liker også vedlig godt bølgepappen som du bruker!
Ha en fin dag!

~Isabell~ sa...

virkelig lekker, lilla er en vanskelig farge å scrappe synes jeg, det har du fått til så enkelt=) gøye detaljer

Torill sa...

SÅ UTROLIG STILIG med lilla og bølgepapp!! KNALLSTILIG!!!
du bobler over altså!
Denne må jeg ta med på treff i dag! Kanskje det blir noen bidrag:0)
Ha en super dag, og god helg:0)
klem

Monika sa...

Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min :)

Denne var bare knallherlig, jeg har fått så sansen for lilla og denne hadde en så herlig mørk lillafarge. Flott oppsett og flott pyntet!!

God helg :)

Grethebella sa...

Oi oi oi, denne var flott. Nydelige ark, nydelig oppsett, nydelig bilde, nydelig jente og nydelig lilla farge... ja rett og slett nydelig hele lo'en..hehe.
Liker den kjempe godt.

God helg!
:0)

May-Britt sa...

WOW,her har du laget en nydelig LO i herlige farger.
Ønsker deg ei flott helg.

Sylvia sa...

Lekkert med den mørke lillafargen, og det brune sto meget godt til. Flott LO!

Carola sa...

Åh så kjempe flott! Heter det så? ;)
Jätte vackert. Lila är svår scrappat men du har verkligen lyckats! Love it! ♥

ilgya sa...

Wow,fantastic colours! I love it the side. This is beautiful!Hugs from ilgya

Anonym sa...

VAKKER absolutt! Jeg digger LILLA for tiden! Jeg har noe til deg i bloggen min!!

Fin fredag :)

UlrikaT sa...

Wow, denne her var ju bare såå herlig! De arkene er ju helt underbare! :)

Helle Sahl sa...

Super fint med mange materialer jeg ikke har set før.

God weekend

Pia sa...

Denne var flott! Synes lilla er en vanskelig farge å scrappe med, men dette klarte du med glans!

Ellen Karin sa...

Denne er helt herlig med alle de lilla tonene. Står så herlig til bildet.

Ønsker deg ei god helg. ;)

Pia sa...

Hvor er det et lækkert layout Vibeke sååå dejlige farver

Iselind sa...

Du er så flink med lag på lag.
Lekkert med lilla....

Iselind

Mrs X sa...

Åh, så mycket fint jag hittade på din blogg!! Du är verkligen duktig att använda wellpapp på dina layouter - snyggt!!

Unknown sa...

Ååå så vakkert! Nydelige farger og herlige detaljer som alltid på dine LO`er!

Ha ei flott helg.

Klem,
jorunn

Wenche sa...

Godt oppsett. Brytningen mellom brunt og lilla er kjempefin!

Jeanette sa...

Denne var virkelig herlig, jeg synes mønsterarket var kjempeflott, og gjorde mye av helhetsinntrykket. Flott med boksidene stappet bak bildet. :)

Maja Stokk / eyovine sa...

Ja vad säger man... VACKERT SOM ALLTID =D.... så himla snyggt med det lila!!

Kram Maja

~Kjersti~ sa...

Nydelige farger! Likte det treet!