25. juli 2009

I like your style :)

Jeg har fått en award fra min kollega i Scrappehuset - Lene/Nabon. Tusen takk Lene - jeg setter stor pris på den:)


Det er alltid like hyggelig å få awarder - og det er alltid like vanskelig når man skal gi dem videre. Men denne gangen har jeg valgt ut 3 jenter som stadig imponerer meg:) Jeg henter massevis av inspirasjon i disse bloggene:)

Torill/screppa:
Jeg storkoser meg i bloggen din!!! Alltid noe nytt å kikke på - og du bruker de fleste farger - og behersker alle stiler!! Og tusen tusen takk for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen i min blogg - jeg setter så stor pris på hver eneste en.

Carrin:
Jeg tror du har blitt en av mine favoritt scrappere jeg!! Jeg digger stilen din!! Du bruker så masse herlige farger - og det er alltid like spennende å se hva du gjør med Loene dine. Synes det er så flott at du lager mye av overskriftene dine selv. Herlig!!:)

Ania:
Du er bare helt rå!!! Utrolig stilige Loer - har stor sansen for hvordan du bygger opp dine Loer. Spennende oppsett hver eneste gang!! Og du tar de lekreste bilder!!:)

Tusen takk for all inspirasjon dere 3 gir meg:)

Og takk til alle dere andre som deler av deres kreativitet ute i blogger og på forum!!

Hvem inspirerer DEG om dagen?
Lyst til å dele med meg? Legg gjerne igjen en link eller 10 :)

3 kommentarer:

Carrin sa...

Ååå!! Vet du nå blei jeg skikkelig glad her:) Tusen tusen takk for mange fine ord, setter utrolig pris på sånt!

Torill sa...

Så koselig!!
Tusen takk altså! Det var virkelig fint å høre:0) Jeg setter virkelig stor pris på slike awarder, og denne var spesiell:0) takk takk!!
klem

Ania sa...

Tusen tusen takk!! :D Blir litt flau her nå :D Har delt noen linker til andre som inspirerer meg for tiden, så takk for unnskyldningen til å kunne dra frem de haha :)