6. aug. 2009

Have a sunshine day friend

Se på denne flotte awarden!!!
Denne har jeg vært så heldig at jeg har fått av Lean!!
Lean er stadig innom bloggen min med de koseligste og herligste kommentarer:) Jeg kan på det varmeste anbefale dere alle å ta dere en tur innom bloggen hennes:)

Da er det min tur til å gi denne videre da:

Aller først har jeg lyst til å gi denne til alle jentene i STM!! Tusen takk for at jeg har fått bli kjent med dere - og takk for all den herlige inspirasjonen dere alle gir meg:)

Pia: Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i bloggen min:)
Og jeg er like imponert hver gang jeg besøker bloggen din. Du tryller frem de herligste kunstverk:)

Jeg har lyst til å gi en bamse award til Anette også!! Du er fortsatt ganske ny innenfor scrappingen - men så utrolig flink!! Takk for at du besøker bloggen min - og takk for at du legger igjen så koselige ord:)

Den siste jeg vil gi til er Merete!! Du tar de herligste bildene av den lille snuppa di, prøver deg innenfor alle stiler - og du legger igjen hyggelige ord til alle du er innom:) Takk:)

4 kommentarer:

Pia sa...

Tusind tak for awarden og de søde ord, den er jeg rigtig glad for. Du må have en dejlig dag, her i Danmark skinner solen og dejlig høje temperaturer.

Anette sa...

Åååå, nå blei jeg hoppende glad!!! TUSEN TAKK!! Og tusen takk for kjempekoselig ord!! Det er stort for lille meg å høre det fra en ekspert som deg!!

mae sa...

Congratulations!!!!!!

Merete sa...

Tusen tusen takk, Vibeke:)
Alltid hyggelig å få en slik
koselig award - og tusen takk for
hyggelige ord:)