6. okt. 2009

Award



Jeg har fått denne flotte awarden fra Lilo!! Tusen tusen takk:)

Det fulgte også med en utfordring:
"Skriv 10 sannheter om deg selv.."




Her er 10 ting om meg:

1. Når jeg er hjemme på dagtid - så ser jeg på Glamour
2. Jeg ser sjelden på TV, men Greys er en favoritt
3. Jeg drikker ikke melk - jeg hater smaken
4. Min høyde er kun 158cm
5. Jeg bruker ikke noe make up/sminke i det hele tatt
6. Jeg bruker kun mitt kamera (Nikon D40 ) på auto
7. Smågodt og sjokolade er mine favoritter:)
8. Jeg gleder meg til jul:)
9. Jeg elsker scrapping, men det er kanskje ingen hemmelighet ;)
10. Jeg er ikke så flink til å sende awarder videre, men det skal jeg gjøre denne gangen:)

Denne utfordringen velger jeg å gi videre til våre 3 nye jenter i Scrappehuset:

Hanna
Linn
Torill

Gleder meg til å se hva dere svarer:)

5 kommentarer:

Torill sa...

Tusen takk du!
Har lagt ut sannheter jeg:0)

Lilo sa...

Vad kul att läsa om dig Vibeke! =)
Jag längtar också till jul och är ganska kort, 160 cm.

annkan sa...

Vad skoj att läsa lite mer om dig!
Å, jag älskar också Greys- och är kort, *fniss*

Kram på dig.

linn kr/sykepleier sa...

Takker og bukker for denne ;D
Kunne vel ha skrevet omtrent det samme bortsett fra glamour-greiene. Hohohohooh. Jeg tar den! ;)

Linda S. L sa...

hi hi morro å lese vibeke!
digger greys jeg også! ellers så har det blitt Days of our lifes på meg istede for glamour haha!
klemmmmmm