15. des. 2009

Pyntet et Salsa glass.

Denne måneden har vi i Scrappehuset med oss den alldeles utrolig dyktige Anne Kristine/Aksh som vår Alt om gjest!! WOW - hun er jo bare så flink!!:)

Utfordringen vi fikk fra henne var: Bruk noe du finner på kjøkkenet... I tillegg så er jo 3ndy papir Scrappehuset sin sponsor - så vi skulle også bruke de nydelige papirene demmes.
Og ikke minst: Scrappestilen vår i desember er jo Shabby Chic:)

Denne gangen så har jeg valgt å lage noe helt annet enn en LO...Jeg har pyntet et helt vanlig glass som det har vært Salsa Saus i..



13 kommentarer:

Asil sa...

åh, så lekkert og delikat pyntet. Den grønfargen likte jeg!! Og er det bølgepapp med mesh jeg ser under der? Stilig!!! :)

Mokka sa...

Det var et kjempeflott pyntet glass! Nydelig med krakeleringen på lokket. :-D

Pia sa...

så lækkert pyntet

mettepip sa...

Så nydelig pyntet glass Vibeke!
En hyggelig gave å få fylt opp med noe godt;)
klem fra Mette

annes paperfun sa...

Så nydelig du har pyntet glasset! Stilig med bølgepappen rundt hele glasset!
Klem Anne

Maja Stokk / eyovine sa...

Super läckert. Tänk vad fint det kan bli av en helt vanlig burk =)

Nina B. sa...

så utrolig mange lekre LOer du har laget i det siste, og dette glasset tok bare kaka! Jeg har også laget noen glass, men her fikk jeg inspirasjon til å gjøre LITT mer utav det! Lekkert!

Anonym sa...

Super lækkert - og selvfølgelig med bølgepap:)

Gladie sa...

Fy søren så lekkert!!!

Anette sa...

Guri, så lekkert!!
Fikk jo et helt nytt liv denne nå:)

Marianne/skorpionen sa...

Så lekkert dette glasset ble da!
Stilig med bølgepappen rundt hele og lekkert pyntet.
Kan putte mye rart oppi det glasset og det blir en kjempeflott gave :)

Så vil jeg få ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!

Regner med at vi treffes på treffet i februar, om ikke før :)


Ha en fortsatt fin fjerde søndag i advent!

Juleklem fra Marianne

~Isabell~ sa...

kjempe tøft, er så utrolig mye kreativt her inne,veldig flotte detaljer du har fått med på dette glasset=)

Scrappegal sa...

Nyyydelig, Vibeke!!! :) Artig å pynte opp noen hverdagsting... :)