15. des. 2009

Pyntet et Salsa glass.

Denne måneden har vi i Scrappehuset med oss den alldeles utrolig dyktige Anne Kristine/Aksh som vår Alt om gjest!! WOW - hun er jo bare så flink!!:)

Utfordringen vi fikk fra henne var: Bruk noe du finner på kjøkkenet... I tillegg så er jo 3ndy papir Scrappehuset sin sponsor - så vi skulle også bruke de nydelige papirene demmes.
Og ikke minst: Scrappestilen vår i desember er jo Shabby Chic:)

Denne gangen så har jeg valgt å lage noe helt annet enn en LO...Jeg har pyntet et helt vanlig glass som det har vært Salsa Saus i..



13 kommentarer:

Asil sa...

åh, så lekkert og delikat pyntet. Den grønfargen likte jeg!! Og er det bølgepapp med mesh jeg ser under der? Stilig!!! :)

Mokka sa...

Det var et kjempeflott pyntet glass! Nydelig med krakeleringen på lokket. :-D

Pia sa...

så lækkert pyntet

mettepip sa...

Så nydelig pyntet glass Vibeke!
En hyggelig gave å få fylt opp med noe godt;)
klem fra Mette

Anne Kristine sa...

Så nydelig du har pyntet glasset! Stilig med bølgepappen rundt hele glasset!
Klem Anne

Eyovine sa...

Super läckert. Tänk vad fint det kan bli av en helt vanlig burk =)

Nina B. sa...

så utrolig mange lekre LOer du har laget i det siste, og dette glasset tok bare kaka! Jeg har også laget noen glass, men her fikk jeg inspirasjon til å gjøre LITT mer utav det! Lekkert!

alfie sa...

Super lækkert - og selvfølgelig med bølgepap:)

Gladie sa...

Fy søren så lekkert!!!

Anette sa...

Guri, så lekkert!!
Fikk jo et helt nytt liv denne nå:)

Marianne sa...

Så lekkert dette glasset ble da!
Stilig med bølgepappen rundt hele og lekkert pyntet.
Kan putte mye rart oppi det glasset og det blir en kjempeflott gave :)

Så vil jeg få ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!

Regner med at vi treffes på treffet i februar, om ikke før :)


Ha en fortsatt fin fjerde søndag i advent!

Juleklem fra Marianne

Isabell - Taranita sa...

kjempe tøft, er så utrolig mye kreativt her inne,veldig flotte detaljer du har fått med på dette glasset=)

Scrappegal sørlending sa...

Nyyydelig, Vibeke!!! :) Artig å pynte opp noen hverdagsting... :)