1. mars 2010

"Ikke tid til bilder" Bli med på LIFTERINGEN:)

Denne gangen har Torill valgt en kjempekul utfordring inne hos oss i ScrappeHuset: LIFTERING:) Vi alle fikk en av de andre jentene som vi skulle lifte. Jeg var så heldig at jeg kunne boltre meg fritt blandt alle de herlige LOene til Torill:)

Jeg liftet denne LOen - og slik ble min:

Knipset noen bilder av Celine i akebakken, og da så hun slik ut....Absolutt ikke tid til at jeg skulle ta bilder ;)

Sponsorer for Huset jentene denne måneden er selveste PRIMA - og KORTHOBBY. Utrolig digge produkter å jobbe med:)




Ta deg en tur innom ScrappeHuset - så får du se de andre jentene sine lifter. Hanna har liftet min FAVORITT LO - og den ble bare såå nydelig.

Sjekk også ut hva du må gjøre for å delta på denne utfordringen:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nyyyydelig LO!! Elsker fargene!!! <3 klem

Unknown sa...

love the softness of that LO!

Karina Beck sa...

Lækkert lækkert layout. Jeg kan virkelig godt lide din stil.

Hege sa...

Nydelig LO! Lekkert pyntet!

Monika sa...

Denne ble kjempeflott!! Veldig fint pynta :)

Maren sa...

Nydelig layout! Så syyykt mange flotte detaljer! Er til å bli helt betatt av :D

Ha en fin kveld!
Klem fra Maren :]

annkan sa...

Åhh, den är underbar!!
Vilka ljuvligt vackra blommor och bling!
Älskar färgerna också! SÅ snyggt!!!

Knerten sa...

Såå mange rålekre detaljer; dette er nydelig !