16. mai 2010

"Ordets magi"

Da har vi kommet frem til ScrappOrdet #5 inne hos ScrappeHuset
Mai er jo dokumentasjon/journaling måneden vår - så vårt valg denne måneden ble nettopp:
Her skal du bli inspirert av ordet - du må ikke ha der som tittel:)

ORD


Denne gangen har jeg valgt å scrappe om hvor viktig bøker, blader og lesing har blitt for Sina. Hun har hele tiden vært opptatt av å kikke på bøker. Når hun nå lærte seg å lese - så åpnet det seg en helt ny verden for henne.
Vi drar fast på biblioteket - og hun låner seg mange bøker.
Jeg er så glad for at hun synes dette er kos:)

Inkido er vår gavmilde sponsor denne måneden:)




12 kommentarer:

Grethe sa...

Du lager virkelig nydelige ting! Denne likte jeg veldig godt.

Legger deg i bloglista mi om det er greit.

T.W sa...

Så jäkla snyggt! *_*

Lene sa...

Kjempestilig Vibeke ! Også så mye journaling!!! HERLIG!

Karina Beck sa...

Sikke et smukt og feminint layout. Hvor er du god til journaling. Noget, jeg kunne blive bedre til ; )
Fortsat god aften.

MonaV sa...

Helt herlig med all teksten her.
Veldig viktig, men ikke alltid like lett å få til:)

Lilo sa...

Fantastiskt fin!!! Och visst är det härligt om man lyckas ge sina barn ett läsintresse. =)

❤ Kaia sa...

Lekker LO, igjen.
Nydelig oppsett, og flotte farger.
Ha en super 17. mai
Klem fra Kaia

~Isabell~ sa...

digger at du har journalingen på den måten, fikk en helhet over hele LO'en da=) knall kjekk dokumentasjon

isabell sa...

Utrolig lekker Lo Vibeke:) nydelige farger, pynt og et flott oppsett.
Ha en super 17 mai feiring imorra:)

Klem Isabell

annkan sa...

Kanonfin lo i toppenfina färger!

Ja, tyvärr så blev det mulet idag i stället. Men fortfarande varmt..och det känns som det viktigaste.

Hoppas du och din familj får en fin 17 maj! Har varit i Norge och firat en gång- och det säger jag; vi svenskar vet inte vad det är att fira nationaldag, när man jämför med norrmännen! Så härligt med all glädje!! :-)

Kram.

Annelie sa...

Oj oj oj, lika snyggt som vanligt!!!

Beatemor sa...

Så kjekk utfordring! Likte veldig godt bruken av kraft og de fargene du hadde valgt. Tror jeg tusler meg en tur inn i scrappehuset jeg også :-)