3. okt. 2010

"Konsentrert"

Det er lite scrapping på meg om dagen... Scrappekofferten står urørt siden treffet jeg var på forrige helg. Men jeg lagde jo noen LOer der som jeg har lyst til å vise frem:)

Her har jeg scrappet et bilde av Sina:)
Fikk noen flotte papirer fra 3ndy på treffet - og papirdukken er jo derfra også.







Jeg var på en lang bloggrunde i går, og har planer om å fortsette litt med den i dag. Kanskje jeg kommer til akkurat deg ? :)

Må nevne at jeg har fått en skikkelig GLAD nyhet i dag!!! Mer info om dette kommer snart. Følg med;)

Håper alle får en flott søndag - og jeg ønsker dere alle en god uke:)

27 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh.... du milde såååååå smuk den dog er vibeke

valenbergia sa...

Very beautiful page!:))))

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott LO.
Nydelig med alt det røde...og nydelig bilde.
Klem fra Kaia

~Isabell~ sa...

virkelig flott, synes det gjør seg veldig med pynt oppe i venstre hjørnet=)

Aquarell sa...

Nydelig, flott LO! :)

Marianne/skorpionen sa...

Så herlig!! Så lekkert med rødt og hvitt og lekkert med de ulike teknikkene/bakgrunnene!
Nydelig bilde av Sina :) Det er ofte når barna ikke ser at man tar bilder at blinkskuddene kommer :)

Gleder meg til å høre om nyheten da, alltid like gøy med slike spennende nyheter (selv om det tar på å være tålmodig :D )

Ha en flott søndag i regnværet.

Klem
Marianne

Arnlaug sa...

Så nyyyydelig! Elsker fargane og materialene du har brukt!

Torill sa...

helt utrolig nydelig!!!!
klemmer

Zarah sa...

Såååå snygg!! Fantastiskt foto och det är så fint med den lilla bokmärkeflickan! Jag har aldrig sett hjärtpunchinella förr, heller - vad fint det var! :D

Unknown sa...

Sweet picture and you made a lovely lay-out again.
byebye,lean

Grethe sa...

Kjempeflott! Herlig med den røde fargen!

pia iris sa...

du er flink til å lage flotte røde LOer. likte sømmen og den stilige dottie ann`n. søt papirdukke og søt jente. ha en fortsatt flott kveld. klem pia

Merete/Scrappeguri sa...

Sååå nydelig LO! Herlig bilde og farger du her har brukt!

Lene - Nabon sa...

Utrolig kult, Vibeke!

Elsker stilen din, du får bare scrappe når du kan!

Anonym sa...

Stunning work Vibeke! LOVE it, that red is beautiful!Love that stitching and layering!

Siv Anne sa...

Virkelig en nydelig layout. Elsker det alt røde og bildet av snuppa de var så flott

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Kjempe flott Lo liker godt når den går i rødt å så mangen flotte detaljer du har med, blir liksom aldri ferdig å de på Lo ene dine, flott, flott.

Anne sa...

Så utrolig søt, barnslig og herlig denne var. Elsker den utradisjonelle pynten. :D

Klem.

Inger sa...

For en utrolig deilig LO!
Mange fløott detaljer, og forfriskende med alt det røde:)

Iselind sa...

wow wow wow Vibeke- denne var kanon flott- det flotteset jeg har sett på lenge faktisk- den ga meg skikkelig lyst til å scrappe. elsker den.

Ha en fin dag

Klem

*marion* sa...

Bare så perfekt å nydelig klem Marion

Gunn-Elin sa...

ååååå... så stemningsfull og lekker. Nydelig bilde, og så skjønt med alt det røde :) Vakkert rett og slett!!!

Og nå er jeg bra spent på den gode nyheten ;) Nysgjerrig som jeg er :D

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem klem :)

Ja, og tusen takk for alle de koselige kommentarene. Det setter jeg så pris på :) Blir jo så stolt av tilbakemelinger fra deg som jeg så "fan" av :)

mette sa...

WOW! Denne er bare helt nydelig, den! Så vakkert med alt det røde og hvilket vakkert bilde!

Du scrapper så flott, du har din helt unike stil. ELsker å lifte deg, eller prøve å lifte deg. Kommer aldri i nærheten engang!

Slutt aldri å scrppe. Du er så flink!
Klem

Grethebella sa...

Åh.... bare nydelig.
Du er så utrolig god på å bruke rødt!
Fantastiske detaljer og bilde.
Klem Grethe

Randi Elisabeth sa...

Ååååå en skikkelig vitaminboost både når det gjelder rødfargen og alle de kreative detaljene. Blir så inspirert av å kikke i bloggen din;) Tusen takk for at du deler:)

Tone K. sa...

åhh....det er så fantastisk lekkert ! :o)
Utrolig herlig i rødt !!
sukk....nydelig.

God helg ! :o)

Lula sa...

Herlig side dette! Liker de røde detaljene, helt rått!