22. feb. 2011

"Jul"

Denne uken er det min skisse som scrappes inne hos Veckans Skiss:)

Her er min løsning på min skisse. Det ble en veldig enkel og grei LO denne gangen.. Jeg har en periode hvor jeg prøver meg frem og tilbake - og frem igjen... Prøver litt enkelt - litt lag på lag osv osv... Men jeg ender som regel alltid tilbake på shabby - og lag på lag ;)


Men uansett - slik ble da min LO. Har scrappet på en papirpose - inni papirposen ligger resten av bildene fra denne bildeserien :)







Ønsker mine blogglesere en hyggelig tirsdag:)

9 kommentarer:

Karina Beck sa...

Hvor er det nogle supersøde billeder og flot layout!!

~Isabell~ sa...

var jo kjempesmart å la resten av bildene ligge igjen i papirposen:)

Torill sa...

Så stilig!!!
KNALL med den posen da! Dette ble en veldig søt LO!!
Og grattis med skissen!

Randi Elisabeth sa...

Du er så flink med lag på lag;) denne var herlig. Liker ramen rundt det ene bildet, bruk av maling, den smarte ide`en med å bruke posen til ekstra bilder og tagen med tekst:)

aina sa...

Kjempefin LO med nydelig bilde! Og så lurt å putte resten av bildene i posen!! Ha en fin dag :-)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det smukt og stilig... flot med tekst på taggen.
Og så god en ide at bruge posen til ekstra billeder

Ha en dejlig tirsdag

Elisabeth Helland sa...

jauda, du får de nå til å se så enkelt ut, men jommen meg sa jeg smør...hihi....utrolig deilig å få litt julefeeling nå i februar....det snør ute, og ved å se på denne LO'en din, så kjente jeg jommen meg at jeg fikk litt juleglede.....
ha en superduperdag

ninabakke sa...

Så herliG :)

Håper dere har det fint :D

Brendaxx sa...

Really love your layout!! Lovely details.
~Brenda~