26. mai 2011

"Til deg" - OSTEKLUTkort

Nå har jeg endelig fått kjøpt meg en varmepistol !! Den måtte jo bare testes med en gang... Hadde egentlig ikke tid til noe scrapping - så da ble det at jeg kosa (ja faktisk...) meg med å lage et kort!!:)
Her har jeg klistra på masse osteklut og maskeringstape. Dette har jeg tatt på maling, crackle accent og min splitter nye GlimmerMist Chalkboard.
Bokstavene har også fått samme behandling :)

Jeg har sagt det før - og jeg sier det igjen: OSTEKLUTER er MÅ HA!! Det funker til alt - og er så morsomt å jobbe med!!:)









Men pass deg: Ostekluter er litt vanedannende ;)

12 kommentarer:

Hilde sa...

Er glad du fikk øynene opp for ostekluten!! Det er kjempegøy og som du sier veldig vanedannende!!

Ha rn fortsatt fin uke! og du er vel kanskje av de som skal på Mjøstreff du? i såfall må du kose deg!

Klem

MonaV sa...

HERLIG!!!!

Randi Elisabeth sa...

Utrolig mye flott du har laget siden sist jeg var på besøk her. Du er virkelig en inspirasjonskilde. Liker stilen din jeg vet du;)Var veldig kult dette kortet:)

Julia sa...

Så utrolig herlig! Det er så deilig å grise litt med maling og stæsj ;-) (men kan skjønne barna i gjørma)
Jeg kjenner at jeg bare må ha osteklut altså, bandasje funket bare sånn delvis;-)
Ha en flott kveld!

Anne sa...

Jeg har nettopp fått meg osteklut, men jeg sliter litt med å bruke det. :p Noe nytt og uvant er liksom ikke helt lett å klemme inn i rutinene. ;)

Dette var utrolig flott da, nydelig med teksturer og hvitt kliss. ;)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Total rålækkert... skønne farver og sååå er det flot med ostekluden, hvor køber du det???
Ha en dejlig weekend!!!

Marianne/skorpionen sa...

Så stilig det ble!!
Sees i morgen :)
klem

*marion* sa...

Kjempe lekker Vibeke , digger all malinga på den så røft utrykk
klem Marion

Lambi sa...

Veldig stilig kort Vibeke! Har ikke brukt osteklut men ser jo at resultatet blir veldig stilig! :) Ha en flott helg! Klem

Cynthia Lloréns sa...

Vibe just a stunning piece of your work!!!!I just love evrything in here!!!!!!!!!!!!!
I love the page 1974...is so rich in the details!!!!
Have a nice weekend.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

Linda Brun sa...

Knallstilig!!

Anita sa...

Kjempe lekker. Ostekluter er nytt for meg. Hvor kjøper du det?