1. sep. 2011

"Slutt på ferien"

Da var det på tide med en ny utfordring inne hos Challenge me happy:)
Denne gangen er det en oppskrift du skal følge:


1 x cardstock
2 x photos
3 x different alphas
4 x different patterned papers
5 x buttons
6 x staples

"Free" ingredients are paint/mist/ink & border punches.


En utrolig stilig utfordring, selv om utfordringen ble STOR når det ble slike begrensninger.


Her er min løsning, scrappet med ark fra Pion:)





Jeg skal kose meg med 12 dager fri jeg nå - håper på masse tid til blogging og scrapping :)
Ha en fin torsdag du som titter innom:)

7 kommentarer:

Caroline sa...

fiiiin. elsker fargene og de kule alfabetene. jeg blir fristet til å lifte denne med en gang :D

Marianne H sa...

Så stilig denne er med mange fine detaljer.
Ha en fin dag.

Randi Elisabeth sa...

Denne likte jeg kjempegodt. Fine farger, stilig med teksten i rundingen, rasping av bokstaver og de andre fine detaljene:)

Aquarell sa...

Kjempeflott LO, synes du løste utfordringen bra. :)

Scrappelise sa...

Kule detaljer og fargevalg. Du har virkelig grepet på denne stilen! Ha en fin dag!

Brendaxx sa...

Very pretty!! Beautiful photos!

Anonym sa...

Denne var skikkelig røff og kul. Stilig.