16. okt. 2011

"Fjolla"

Nå er det leeenge siden det har kommet noe nytt her i bloggen... Alle scrappesakene mine har vært pakket bort - så jeg har ikke scrappet på en stund :(
Men nå fikk jeg pakket opp litt i går - så jeg håper på litt tid til scrapping senere i dag:)

Denne layouten her scrappet jeg før nedpakkingen:)
Den er laget til den nye Vi tar´n inne hos ScrappeHuset. Denne gangen er det en skikkelig kul layout vi har lånt. Et spennende og annerledes oppsett.

Her er min:


Sponsorbruk:
Tag, journalinglapper, blomst, bokstaver, blonde, hyssing og preppapir (den hvite blomsten) er alt fra Familieminner
Perler fra PerleHuset
GlueDots
Mønsterark fra PionDesign






Håper du får en fin søndag :)

13 kommentarer:

Karina Beck sa...

Super dejligt enkelt layout.
God søndag.

Anne sa...

Jeg syns denne var helt nydelig. Elsker fargene og stilen, det vet du jo. ;) Så fint med den lille mengden pynt, og herlig oppsatt. Ser inspirasjonen der ja, og det var veldig flott og balansert, samtidig som det er litt nytt. :)

Linda sa...

Knall-lekker, som alt annet du lager! Digger hvordan du får inn så mye pynt og detaljer, uten at det blir seende rotete ut :)

Linda sa...

det er så kjekt med sånne små bilder! Som alltid lekkert fra deg, flotte bruntoner. Og cluster er jo flott da ;)

Linda sa...

det er så kjekt med sånne små bilder! Som alltid lekkert fra deg, flotte bruntoner. Og cluster er jo flott da ;)

Anne-Eddie sa...

Nydelig LO. Vakkert med bruntonene og ei herlig jente !
Klem fra Anne-Eddie :)

Beatemor sa...

Nydelig! Digger oppsettet og de herlige fargene sammen :-)

Randi Elisabeth sa...

Helt herlig Siv Anne:) Så kjekt å se hvor forskjellig denne er tolket rundt forbi;) Liker fargene, det litt sarte over det, det hvite under bildene og det rosa innslaget i rosen;)

Blossom inch sa...

very beautiful page indeed!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Den var jättefin Vibeke! Tycker om att du placerat foto och dekos i nedre delen! Kram!

UlrikaT sa...

Nyydelig layout! Enkel men samtidigt detaljrik!
Klem/
Ulrika

sandi sa...

This is just so sweet and perfect! Love it!

linn kr/sykepleier sa...

Diggbar og sart. Liker at den var så minimalistisk, knall stilig løsning på inspirasjonsoppgaven. Kule bilder. :D

Når skal du vise frem scrapperommet? ;)