1. jan. 2012

"Eget hobbyrom"

Nytt år - og nye muligheter!!
Vi jentene i ScrappeHuset starter det nye året med en ny Kalender.
Noe er nytt - og noe er ved det gamle.

Utfordringen kommer som vanlig den 1. hver måned.
Denne måneden er det H V E R D A G E N som er vårt tema.

Jeg har scrappet om vår nye HOBBY  H V E R D A G jeg. Fra å ha scrappesaker og hobbysaker over hele huset - og okkupere spisestuebordet har vi jentene fått vårt eget hobbyrom. Vi storkoser oss der inne!!! En flott forbedring av vår hverdag.

Sjekk de utrolig kule arkene jeg har scrappet med!!!
Arkene til 7 DOTS STUDIO er helt råe!!





Sponsorliste: 

7Dots - Dreamer Collection - Drive all night, 
Nights fever, Elements og Stickers 

UnikHobby - ColorWash Cranberry, Glits Teeny Alpha 

Papirdesign - Blomster 

Andrine og Marens Landhandleri - Pynt 

Familieminner - Tags 

GlueDots - 3D dots



Det var mitt aller første innlegg i 2012.
Jeg vil si tusen takk til deg som har besøkt bloggen min i 2011 
- og jeg håper at du har lyst til å komme innom i 2012 også.

Takk til deg som legger igjen kommentarer, 
tusen takk til alle der ute i den store bloggverden som gir meg så massevis av inspirasjon  
og tusen takk til dere som har tro på meg
 - slik at jeg får den æren av å være med på designteam.

Mitt mål for 2012 er: 
 + Kommentere i alle de bloggene jeg er innom.
+ Tenke kreativt og nytt
+ Kose meg med scrappingen :)


Godt nytt kreativ år :)

13 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Super läckert. De papprena ser kul ut. Visst har du använt dem på en layout tidigare också? Härliga mål du satt upp åt dig. jag borde också bli bättre på att kommentera...

Gott nytt Kreativt 2012 till dig!

Kramiz Maja

Torill sa...

En veldig bra start dette også!
klems

unni's scrappeboble sa...

Woww, denne var helt RÅÅÅÅ

Jeanette sa...

Så herlig denne var! Flotte ark og så deilig med eget rom. Ønsker deg et kreativt og innholdsrikt nytt år! Klem Jeanette.

Renate sa...

For en fantastisk flott LO du har laget her Vibeke. Full av digge detaljer og kule ark. I love it!!!
Digger de slitte kanteene, teksten Nyyyydelig og forseggjort er den!

Takk for inspirasjonen du haer gitt meg gjennom 2011. Vente ri spenning på fortsettelsen.

Godt nyttår Vibeke.
Klem Renate

Anne-Eddie sa...

Tror du ikke jeg har studert papirene!! Kjempeflotte!
Så disse kan enmhver ønske seg. Først og fremst med å gjøre en innsats og være med på utfordringene ! Etterpå er det vel å sette seg ned og finne den nettbutikken som fører disse...
Klem fra Anne-Eddie :) Den siden du har laget her er SÅ FLOTT!

EllenFossli sa...

Så utrolig kult <3 Super flotte ark og detaljer da:) Masse gratulerer med hobbyrom<3<3 Det må være deilig! Her er d stuebordet :)

Teeshoom sa...

So great!
Love your blog so much!

Love the way you're plaing with volume and papers. )))

Anonym sa...

Fantastiska saker du gör och så inspirerande. Hoppas att du får ett riktigt gott nytt år!

Randi Elisabeth sa...

Gratulerer med nytt hobbyrom, kan tenke dere koser dere der ja. Og som du sier, det er deilig med eget rom-da kan en komme å gå alt etter tid og inspirasjon. Elsker alle lagene og detaljene dine, og digger rubons (?) teksten nede til høyre:D

Scrappegal sa...

Godt Nytt År! :)
Og du verden for en FLOTT og kul kreasjon du starter det nye året med!!! Imponerende! Digger den artsy stilen du har fått til!
Og ja, de arkene er dødskule å jobbe med!
Så dere har fått henne med som sponsor ja? Så kult!
Jeg var på kurs med henne for noen måneder siden, og du verden så super inspirasjon det var!

Linda Brun sa...

Godt nyttår Vibeke!!
Utrolig flott layout, ingenting er som et eget Hobbyrom, da er pulten alltid klar om en bare har en halvtime tilgjengelig.
Likte veldig godt den rosa rammen og rub-on teksten lurer jeg selvfølgelig veldig på hvor du har fått tak i.. Me LIKE..Lignet veldig på MF men kan ikke huske å ha sett den noen plass...

Veronica sa...

Herlig lo! Å så likte jeg virkelig nyttårsforsettet ditt om å kommentere.... Der ligger jeg virkelig etter:)