9. jan. 2012

"The love of a child knows love, laughter and happiness.."

For en liten stund siden så kjøpte jeg meg en helt vanlig liten treramme (trykk her for å se hvordan den var). Nå fikk jeg sparket jeg trengte for å gjøre noe spennende med denne:)

Inne hos Vintageutfordringen skal man lage et Altered prosjekt - i vintagestil.
Rammen - og swirlen har fått maling, CracklePaint og 2 forskjellige bruntoner ColorWash - og litt hvit:)

De 2 hvite hjertene symboliserer da mine 2 herlige jenter.
Rammen skal få fast plass på scrapperommet mitt:)






Håper du har hatt en fin start på uken 
- og at uken bringer med seg massevis av kreativitet:)

Og tusen takk for at du kikker innom meg:)


13 kommentarer:

Berit sa...

Heisan!
Først godt nytt år!

Og denne rammen ble jo helt knæsj!
Fra itte no til alt!

Ang. Mjøstreffet så skal jeg ikke dit. Tar med meg en helg med 4H i stedet, litt å lære der også ;)

Go' uke!

unni's scrappeboble sa...

Fy fabian, gurimalla, dette var rett og slett nyyyydelig :)))))

Zarah sa...

Otroligt fint!!

(Det där är din handstil va? Helt sanslöst snygg!)

Toi9 sa...

Bare helt herlig, ble den!!!
Likte den skikkelig godt!
Så herlige farger og lekkert pynta.

Starten har kunna vært bedre (syk med feber, sjaber kropp), men da vet man at slutten blir bedre :)
Kreativiteten min for tiden består av nøster og en heklenål.
Men det er ikke å forakte det heller :)

Ha ei kjempefin uke :)
Klem

*marion* sa...

Så lekker og sart på en gang får lyst til å beskytte den jo =)
masse vakker her inne som vanlig klem Marion

Marie sa...

Vilken otrolig fövandling av ramen det blev.
Detaljrik, harmonisk och så vacker.

tæsj sa...

NYDELIG!!

tæsj sa...

NYDELIG!!

Lambi sa...

Wow, så kult dette ble! Utrolig flott rammen med lekker pynt! Denne likte jeg! Klem

Nina Macaulay sa...

OH My Goodness, dette var super-lekkert! Disse kunne du ha solgt i massevis!

Takk for at du bidra hos Vintage utfordring :O)

Hilsen Nina DT.

Nina Macaulay sa...

Disse bildene burde du sende til Panduro, kansje de vil bruke dem?!

Hilsen Nina igjenn :O))

Bente Fagerberg sa...

Såååå nydelig!!

Henrikke sa...

Nydlig ramme! :) Kjempe flott bidrag til utfordringen vår. Lekre farger.

Hilsen Henrikke, DT Vintage Udfordinger