28. apr. 2012

Blogghopp hos Mollys Scrapbooking

Nu i helgen har vi en blogghopp hos Mollys. 
Vad är då detta? 
Jo, du går runt hos alla designers för Mollys och hittar hos 
var och en något erbjudande. 
Detta erbjudande hittar du sedan i Mollyshoppen. 

där du även har länk till alla designers. 
Se till att gå runt hos alla och se på det fina de skapat och ta del av erbjudandet. 

Och varför inte lämna en kommentar hos var och en? 
Det blir uppskattat och vem vet, kanske lottar vi ut något till någon som varit
 frikostig med att lämna ett litet spår efter sig? 

Här hittar du alla våra designers: 
 Anneli 
 Carina 
Maja 
 Moma  
 Vibeke 

 Blogghoppen pågår till söndag midnatt. 

Hoppas du får inspiration av det våra designers skapar och hittar något du vill shoppa hos oss.
 Ha en trevlig helg och tack för att du deltar! =)





Jeg elsker disse produktene!!
 Utrolig flotte for å skape dine helt egne detaljer.
Chipboarden er jo perfekt til å male og miste:)

På denne layouten her har jeg brukt mønsterark fra den aller nyeste kolleksjonen til
MajaDesign, noen boksider, litt maling - og alt det andre som er brukt her finner du i 
kolleksjonen til MayaRoad:)


Sirkelen har fått CracklePaint og mist på seg:)
Sjekk den kule metallblomsten!!:)



Blomsten er laget av tulle fra MayaRoad.




Håper du koser deg med blogghoppen, henter masse inspirasjon - 
og ikke minst benytter deg av de gode tilbudene:)

46 kommentarer:

Ingba sa...

Vilken härlig LO! Snyggt med alla detaljerna och nya Maja D pappret som bakgrund.
Ha en trevlig helg!
kram Inger

Hanna-Marie sa...

såååå cool layout! kramar

Stephi sa...

dunderläcker LO!!

Ann Kristin sa...

Denne var knallstilig! Lekkert med svart hvite bilder til det arket!!

Anna Karlsson Widmark sa...

Inspiration var ordet! Wow! Nu ska jag hoppa iväg till pysselbordet!

Sara sa...

Jag bara älskar den! Gillar det svartvita och hur accentfärgerna ger liv åt layouten. :)
/ Sara

Maria Therese sa...

Knallfin lo!!

Lilo sa...

Såååå Vibeke-snyggt!

Anonym sa...

Läcker Lo

lykta sa...

Supersnyggt! Vackra färger, fint med foton i olika storlek och så alla små detaljer - fantastiskt!

susanne sa...

Superfin lo

Clary sa...

Oj vad fint med alla detaljer som gifter sig så bra!

Zora sa...

Kanonfin layout, med många snygga detaljer. Härligt kombinerade färger:O)

Päivi sa...

Helt fantastisk layout!!!!

Sofia sa...

Okej det är bara att erkänna direkt, jag är upp över mina öron förälskad i din layout så underbart vacker.

Lena sa...

Oj, vilken vacker lo. Så snyggt med alla detaljer och vacker bakgrund.

Anne sa...

For et flott oppsett, og så herlige bilder!
Liker godt rammen, boksidene og de andre detaljene. :)

Klem, Anne.

Jaana sa...

Så fint detaljerna framträder mot det härligt ruffiga pappret !

Lena B E sa...

Wow vilken superfin layout!! :)
Så snyggt med alla detaljer och vilken härlig bakgrund.
Kram Lena

KatarinaR sa...

Oj vilken superfin layout! Blir så scrapsugen när jag ser den här. Vill att min feber försvinner NU!

LisaVeronica sa...

tjusigt! :)

Puman78 sa...

Snygg :)

Malin/malwa sa...

Superläcker! Gillar att det är svart-vita kort - passar jättebra till pappret. Gillar boksidorna och dekorationsklustren. Gillar... allt, helt enkelt! :)

Arnlaug sa...

Åh for ein fantastisk layout! Det bakgrunnsarket var råkult og så mange flotte detaljer her!

Herlige bilder og:-)

babbalalla sa...

Läcker!! :) Hoppar nu vidare till din bloggkollegor och Mollys! :)

lavanettan sa...

Så himla snygg LO! Och vad mycket man kan göra med Maya Roads saker. Nu är jag så inspirerad efter att ha hoppat runt på bloggarna så nu måste jag få skapa lite också :-)
Ha en fortsatt trevlig helg!

citronlime sa...

Meeeeen...oh my...den här är så fin så jag vet knappt vad jag ska skriva!!! Fantastisk!

La Vikinga sa...

Oj vad du har jobbat med din LO! Den ser välarbetad ut - som vanligt! Gillar boksidorna och de rektangulära fotona och så en liten uggla som pricken ver i:et!

Charlotta / La Vikinga

Linda - träningsbloggen sa...

Mycket vacker layout!

Ciza Patricia sa...

Wow vilken läcker LO. Så mycket häftigt och helt underbar sammansättning. Den kommer helt enkelt att få inspirera mig till när jag ska göra en LO snart. :)

Kattiz sa...

OJ! Vilken grymt läcker lO. Och det Majapappret måste jag införskaffa :) Tack för titten!

Cath. sa...

En helt fantastisk layout!

MiaS sa...

Wow, snyggt!!!!

Kajsa sa...

oj vilken blogg jag kom in på.. helt i min smak..du är otroligt duktig.. gillade din jeg er sterk mkt!!! ha det gott

Iffa ...... sa...

superstilig LO!! Det pappret från MajaD är ju helt underbart, vilken tur att jag köpt på mig det =) Korten är fint satta och snyggt med olika storlekar. Papprena bakom det största fotot gillar jag + att du satt fast med med en häftklammer.
Kram Iffa

Linda LW sa...

Otroligt mycket fint här inne! Hit kommer jag gärna tillbaka och hämtar inspiration!

Anonym sa...

Oj, vad läckert!! Stark liftvarning!!

Unknown sa...

Underbart läcker layout! :)

Marita Johansson sa...

Åhhhh WOOW så jäklans snyggt
Kram

Annette sa...

Läcker och annorlunda layout! Och vilket fint material du skapat med, måste nog beställa de där papperen och litet till :)

Stine sa...

Love love that LO, I think I need to try and do a lift!

annkan sa...

Hej där!
Som vanligt inspirerar du med en grymt, grymt, grymt snygg layout!! Det är längesen jag hälsat på nu- *fy på mig*- och jag känner att jag saknat dina ljuvliga alster!
Fantastiskt detaljerat som vanligt och fylld av inspiration!

Kram på dig! :-)

cissi sa...

Härlig layout med så många fina detaljer tycker bl.a. om bokbladen på varandra.

Maja Stokk / eyovine sa...

Denna är magnifik!! Helt fantastisk Vibeke. Du är såååå bra!

Marianne sa...

Så mycket fina LO,s

Jeanette sa...

Denne var bare rålekker! :) Superfin. Ha en flott dag, Vibeke. Klem Jeanette :)