1. apr. 2012

"Syk"

Denne utfordringen er sååå kul!!!
Her starter alle med samme utgangspunkt - og alle får forskjellig resultat!!
 Du kan lese mer inne hos ScrappeHuset:)

Jeg har scrappet et par bilder av en syk liten frøken.






Sponsorbruk: 
Skaparlusten - Mønsterark fra BG, de brune Prima blomstene, tøyblomster og tøyhjerter fra BG og rosa snor 
KortHobby - Metallhjul 
Prima - Blomster, swirl, tinybokstaver og knapper. 



Takk for at du kikker innom meg, jeg setter stor pris på det:)
Håper du får en fin søndag:)

9 kommentarer:

Maya sa...

Fantastisk flott LO! Liker oppsettet, fargene, maling.... oppdager hele tiden nye detaljer!

Kasia Krzymińska sa...

Your layout is absolutely amazing. Simply outstanding. I love the colors and romantic details.

Bente sa...

SÅ utrolig vakker LO du har laget:) Elsker fargene, lag-på-lag og alle de utrolig flotte detaljene:)
go klem<3

Pia sa...

wow så lækkert lo , fyldt med så mange flotte detaljer
knus Pia

Randi Elisabeth sa...

Kjempegøy utfordring og jeg digger ditt resultat:) Liker vimplene som stikker fram, journalingen, og selvfølgelig alle de kreative detaljene du alltid har:))) veldig kult med "magebåndet" ;)

Mikaela sa...

vilken vacker lo!!

Karina Beck sa...

Super super flot farverigt layout!

Monsar sa...

Super flott. Det vil jeg også prøve :)

Ida / Little sa...

Dette er bare RÅ stilig!! :)