28. mai 2012

"Be yourself"

Da var det slutt på en super helg!! Her har vi virkelig kosa oss!!
Har hatt scrappebesøk hele helgen - og hatt det bare så utrolig herlig!!:)
Kjenner man lever lenge på slikt - selv om det er scrapping det ble minst av ;)

På denne layouten har jeg virkelig boltra meg i ting fra MollysScrapbooking 
- jeg tror nesten alt jeg har på her er derfra.  
Hvis du ikke har besøkt den butikken - så bør du virkelig gjøre det:)


Hvis du er som meg  - glad i detaljer -
vil jeg på det varmeste anbefale deg at du kjøper inn ting fra MayaRoad.
Der får du masse flott - til en rimelig penge. 
Disse tingene kan du gjøre masse kreativt med:)

I tillegg har jeg brukt de nye stensilene fra Dyan. Så KULE!!
Jeg elsker mistene hennes også!!:):)



Har du sett de stilige posene med mosaikk?? Perfekte til scrapping.




Det var dagens innlegg - takk for at du kikket innom:)

De siste ukene har jeg laget ting til en konkurranse som Inzpira har.
Når jeg sjekket bloggverdenen i dag tidlig, så fikk jeg meg en hyggelig overraskelse.
Jeg gikk videre til finalen!! Veldig stolt!!:)


Ha en fin kveld videre:)

12 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

Fantastisk!! Uansett hva du lager så blir det så flott :) Jeg er bare så utrolig lei meg for at jeg ikke fikk med meg kurset ditt på Steinkjer. Håper det blir flere muligheter snart.

Klem

Ida / Little sa...

Knall fin LO! :) Elsker alle detaljene dine, finner fler jo mer jeg titter på lo'n! Og jubel for finale plass, gleder meg til å se finale bidraget!! :)

Og takk nok en gang for en fantastisk helg <3
Klem Ida

Unknown sa...

Du lager så mye lekkert om dagen, at jeg blir helt matt!! Skikkelig eyecandy!

Kari sa...

For en lekker LO, jeg digger hvordan du har samlet elementene med farger og stæsj i klynger. Og så lekkert med bilder i sort/hvitt!

Håper du har hatt en flott pinse og så ønsker jeg deg en kreativ uke!
Klem Kari

Bodil sa...

Kjempeflott LO, liker alle detaljene dine :)
klem :)

Marthe sa...

DIGGER stilen din! Fantastisk LO, nok en gang :)

Yasmin sa...

Kjempe kul Layout!! herlig med alle detaljene.. Me Like detaljer! :)

Linda sa...

Fantastisk LO. Masse lekker her. Ha en kreativ uke :)

Luce sa...

Gratulerer med velfortjent finaleplass. Kjempeflott lo - elsker kraftkartong og cluster! Stilig misting og flott pynting :o)

❤ Kaia sa...

Fantastisk LO, som alle dine andre Lo'er.
Digger måten du scrapper på.
Hyggelig at du vil være med på candy'en min.
Masse lykke til..
Klem fra Kaia

Tone-Lill sa...

Grattis... så flott å få en finaleplass. Krysser fingrene for deg videre i konkurransen :)
Alltid kjekt å titte innom bloggen din på det nye du har laget.
ha en fargerik helg :)

Lenochek Neger sa...

Ваш работы -это нечто потрясающее!!!!