20. jan. 2013

"You colour my world"

Jeg fant en konkurranse inne hos Swirlydoos som så utrolig morsom ut!!
Her kommer det en konkurranse pr uke i 6 uker.
DTet viser frem en teknikk - og vi skal bruke denne.

Den aller første utfordringen var slik:

"To create a multi-dimensional embellishment for use on a scrapbook page, card or other altered item"

  • You must use either a die cut paper or a piece of chipboard as your base shape (does not have to be a birdcage)
  • You must turn that die cut/chipboard into a dimensional (layered) usable embellishment
  • You  must use at least TWO art mediums (gesso, gels, pastes, glazes, paints etc)
  • Your final piece must be showcased on a layout, card or other altered item


Kult, ikke sant:):)

Jeg fant frem en kjempestilig chipboard fra Blue Fern Studios,
og startet jobben.

Min nye dille om dagen er noe så vanlig som krepp papir. Det skaper utrolig
stilig struktur - og gir flott liv til det jeg lager.
På denne chipboarden har jeg lagt krepp papir - og festet det
fast med decoupage lakk. Så følger det noen strøk med crackle paint, modelling paste og
forskjellige typer sprayer og inks.Litt embossing ble det også,
Avsluttet det hele med Dimension Lakk



Bildet er av mine to flotte jenter som tuller og tøyser foran kameraet.




Tapen og stemplene er fra den nye AJ serien til Panduro.


Seasonal Wildflowers



Det var min løsning på den aller første utfordringen,
neste utfordring kommer på mandag - gleder meg til den:)

God kveld til deg som titter innom:)


10 kommentarer:

Junhild sa...

Hei! Jeg må bare si at du er utrolig flink på disse layoutene, digger bloggen og verkene dine. Jeg lager kort til vanlig, men du har inspirert mg til å få lyst å prøve å lage norn layouts, mn jeg lurer på hva du gjør med layoutsene når du er ferdig? Hvordan oppbevarer du dem liksom?

Junhild

Torill sa...

Stilig!!!
Digger at du griser og klæsjer og gjør alt til ditt! Denne utfordringen var jo perfekt for deg!
klems

Luce sa...

Knallflott! Digger design og farger - chipboarden ble bare stilig!
Ha en flott uke :o)

Lene sa...

Knallstilig - herlig farge !!
Denne utfordringen passet deg nok perfekt !

Aquarell sa...

Kjempeflott LO, så kul den chipboarden ble når du var ferdig med den. :)

Unknown sa...

This is absolutely awesome..as always, just in awe of the texture and amazing use of color!!

Linda Brun sa...

Utrolig flott, her snakker vi struktur og dimensjon.
Ser at du har kosa deg :-)
Ønsker deg en herlig og kreativ uke.
Klem

*marion* sa...

Fantastisk side igjenn fra din kant , digger fargene å er det tape under der ? stilig , stor klem fra meg =)

Grethe sa...

Du lager bare de herligste, mest fargerike og kreative kreasjoner man kan tenke seg! Digger LOene dine!!

Denne intet unntak! Superlekker!

Chantal Vandenberg sa...

Fantastic layout!!!!