19. feb. 2013

"Laugh"

Ukens skisse inne hos Skissedilla passet meg perfekt
 - jeg bare snudde den litt på hodet :)

Har scrappet noen bilder av vesla mi som tuller, fjoller
og ler sammen med pappan sin.

Den nydelige chipboarden er selvfølgelig



Denne gangen behandlet jeg chipboarden kun med hvit maling.
Like fin uansett.






Maling, mist, stempler, stensiler. Masse kos:)



Organic Vine Corner - Large
fra Blue Fern Studios.


Takk for at du tittet innom meg,
legg gjerne igjen en kommentar også:):)

Ønsker deg en super tirsdagskveld.

4 kommentarer:

Marthe sa...

Nydelig og detaljrik LO. Koselige bilder og jeg er enig med deg - den chipboarden var fantastisk flott!!!

Grethe sa...

Så herlige farger!! Digger bakgrunnen din! Og utrolig lekkert med chipborden! Det turkise ble nydelig kontrast!

Linda Brun sa...

En herlig side med masse struktur og herlige detaljer. Liger veldig godt den rustne fargen isammen med det blå.
Tusen takk for at du 'leker' med skissen vår.
Linda

Anonym sa...

Så flink du er! Et fantastisk mesterverk du har laget her!

Så herlig at jeg har fått inspirasjon :)