17. mar. 2013

"Trysil"

Her kommer layout nummer 2 fra "min dag"

På denne valgte jeg å bruke forskjellige
typer grønntoner.
Dette ga et skikkelig liv i layouten:)

Bildene er av mine jenter og mitt tantebarn.
Det er fra høstferien 2012 - hvor vi koser oss i Trysil.









Her ser du litt av chipboarden.
Først tok jeg på litt paste her og der... Så sprayet jeg med hele 4 forskjellige
typer mist - alle grønne.
Ble skikkelig kult:)


Slik ser chipboarden ut:
Art Nouveau Frame

Håper du likte den:)

Blirveldig glad for en hyggelig kommentar.

Ønsker deg en fin søndag:)

11 kommentarer:

MonaV sa...

Jeg rett og slett digger grønnfargen her Vibeke :) og selvfølgelig layouten og da:):):)

Luce sa...

Kul! Knalltøfft med det grønne og hvite til de mørke bildene! Nydelig pyntet som alltid :o)
Ha en flott søndag :o)

Bodil sa...

Utrolig flott LO :)
Ha en fin kveld :)

Elisabeth Bakken sa...

Utrolig KUL!!!!

Riikka sa...

Absolutely gorgeous <3

Randi Elisabeth sa...

Å guri for en herlig "fargesmell", digger. Og som alltid flotte detaljer. Liker boksiden som skimtes noen plasser;)

Merete/Scrappeguri sa...

Den var utrolig flott, herlige farger og oppsett!

Matilde sa...

It's perfect!

Anne sa...

Aah, for en flott LO! Jeg elsker bildene, og de flotte greinene og de kule grønne detaljene. :)

Klem, Anne.

Chantal Vandenberg sa...

This is a stunning layout. Love the design and the colour!

*marion* sa...

For en farge å alikevel er bildene i fokus , trylling kaller eg slikt å syns det er så utrolig flott , nydelige detaljer her også