22. juni 2013

Jeg tar en pause fra scrappingen

Den siste tiden har jeg rett og slett synes det har vært helt pyton når jeg skal scrappe. 
Har slitt med både motivasjonen, kreativiteten - og ikke minst lysten.
Jeg synes det er kjedelig når bilder skal redigeres, scrappingen blir kjedelig,
og bloggingen har også kommet langt ned på listen. Jeg har hatt dårlig samvittighet
for at jeg ikke har vært på bloggrunder.
Den gode følelsen har blitt borte.

Forrige uke satte jeg meg ned for å scrappe noe jeg måtte gjøre - men jeg la det bare fra meg.
Jeg hadde ikke lyst til å sitte på hobbyrommet.

Men nå er valget tatt: Jeg tar en pause.
Nå har jeg trukket meg fra GjesteDesigner plasser,
 og jeg har sagt opp mine DT plasser.


Pause? Hvor lenge? Ingen aning....
Jeg vet faktisk ikke om jeg kommer til å scrappe igjen heller. 
Akkurat nå så tror jeg at scrappingen er litt historie for meg - men man vet jo aldri.
 Det kan jo hende at man plutselig finner igjen gnisten. 
Kanskje allerede neste måned, om 1 år eller aldri.

Takk for alle gode ord, takk for alle hyggelige kommentarer,
takk for all inspirasjon.

Kanskje jeg plutselig er tilbake ;)

19 kommentarer:

Tone K. sa...

Så leit at motivasjon og scrappelyst er borte. Men jeg forstår deg godt, det er ikke noe poeng å sitte å tvinge seg til å scrappe.
Ønsker deg lykke til videre og håper du med tid og stunder får lyst til å scrappe igjen.
Takk for inspirasjon du har gitt i den tiden du har holdt på :)

Ønsker deg samtidig en riktig god sommer :)

Jeanette Wallén sa...

Åh, vad tråkigt att du inte känner att du har någon lust eller inspiration längre - men då är det helt rätt beslut att ta en paus.

Jag hoppas, av hela mitt hjärta, att du hittar tillbaka till scrapparglädjen igen, för din egen skull och för oss som inspireras så otroligt av dina skapelser!

Ha det gott!!
/ Jeanette - Tettiz

Camilla sa...

Så synd å lese om pausen!
Håper du får den på avstand og får igjen lysten en vakker dag.
Fordi du fortjener de gode ordene igjen. En flott dame forlater scrappebordet.

Nyt sommeren!

Karina Beck sa...

Tak for den inspiration, du har givet os alle.
Rigtig god pause.

Scrappelise sa...

Ops, det var nesten tøff lesning, men jeg skjønner deg så absolutt. Håper du får guts til å fortsette med tiden. Ønsker deg en herlig sommer med jentene! p.s. har ikke sett deg på den nye jobben, er det bare administrativt? Hyggelig å snakke med deg av og til vet du! Klem

Brit Sviggum sa...

Å nei, så synd Vibeke.... Veldig leit å høre at du ikke føler for å scrappe mer. Forstår jo at det ikke er noen vits i å fortsette hvis en ikke føler noen glede med det. Men det er veldig trist. Tusen takk for all inspirasjon og alle fine ord fra deg. Kommer virkelig til å savne deg her i scrappeverdenen ;) Men får krysse fingrene for at scrappelysten kommer tilbake igjen. Klem Brit

Jytte sa...

1000 tak for dejlig inspiration. Håber vi "ses" igen.

Ha' en dejlig sommer :)

Unknown sa...

So very sorry to hear this, Vibeke, as I have totally enjoyed your creations. I hope you find your way back some day, I will still be here :) :) I hope all else is well in your world, take care!

Maja Stokk / eyovine sa...

Så tråkigt att läsa detta. Kommer att sakna dig i scrapvälden och jag hoppas du kommer tillbaka en vacker dag. Önskar dig allt gott i ditt liv vad du nu än må göra.

Kramiz

Christin aka Umenorskan sa...

Synd å lese dette. Håper virkelig du finner tilbake scrappegleden, for du er en stor inspirasjon !

Maya sa...

Leit å høre at du har mista inspirasjon og lyst til å scrappe! Takk for all inspirasjon!
Ønsker deg en riktig god sommer, og så håper jeg en pause vil gi ny inspirasjon og lyst ;)

Svetlana Austin sa...

sorry to hear that, Vibeke... I totally understand you and I think that if you need this break then take it and enjoy it. and I really hope that one day the sparkle and inspiration will be back and you will give us a pleasure to see your stunning work! take care!

Keren Tamir sa...

sorry to hear!! hope your life's journey leads you to where you want to go!!

Pia sa...

Jeg mista også helt lysten, det var liksom ikke vits i tvinge seg selv til å scrappe mer...Jeg trodde jo jeg bare skulle ha ei pause, men nå har den vart noen år...Massevis av flott scrappeutstyr står på loftet, vi får se om jeg tar det ned en eller annen gang..
Ha en god sommer, Vibeke!

Luce sa...

Takk for all inspirasjon! Jeg er sikker på at du kommer tilbake - det man er god på er gøy, og du er god, men jeg kan skjønne at det kan bli et ork når man MÅ produsere til diverse designerteam.
Ønsker deg en fantastisk god og avslappende sommer - klem :o)

Gunn-Elin sa...

Så trist å lese Vibeke, du er en stor inspirasjon. Har sneket her inne titt og ofte jeg i hvert fall. Takker samtidig for alle de koselige tilbakemeldingene i bloggen.
Og jeg håper på å snart se deg tilbake. Til så lenge så ønsker jeg deg og dine en herlig sommer. Kos deg med de som betyr noe for deg og det du helst vil fylle dagene med.

Klem fra meg :)

Randi Elisabeth sa...

Så leit...både for deg og for alle oss som har funnet glede og inspirasjon i dine kreasjoner. Håper du finner glede i masse annet i hverdagen, og jeg ønsker deg alt godt. Blir veldig glad om jeg får se noe kreativt fra deg igjen ;)

Vicky Alberto sa...

Take a needed break, hope to see you on here again in the future - happiness is more important :)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jag vill bara kika in och skicka en STOR kram till dig kära Vibeke! Jag tycker såklart att du gör rätt som pausar från skapandet då det måste kännas skoj att skapa! Men du ska veta att jag kommer att sakna dig massor!!! Du är och har varit en STOR inspirationskälla för mig! Älskar din härliga och unika stil! Så jag hoppas att du hittar tillbaka till skaparglädjen! Kram från vännen i Sverige!