15. juni 2010

Dette varmet Wenche J:)

Lite scrapping om dagen... Og derfor blir det lite blogging også...

Men - jeg var innom scrapping.no akkurat nå , der fikk jeg se at Wenche J har plukket ut min Gromjenta!! Tusen tusen takk - dette var virkelig hyggelig:)



"Jeg falt totalt for denne LOen til
Vibeke første gang jeg kastet blikket på den. Bildet er virkelig i fokus her og er et skikkelig blinkskudd. Herlige farger og flotte, lekne detaljer. Elsker den "rufsete" stilen som er brukt."



I kveld blir det scrapping på meg, må faktisk scrappe:) I morgen kommer vi i ScrappeHuset ut med et nytt ScrappOrdet:)

Ha en fin kveld:)

7 kommentarer:

-Aina- sa...

Forstår veldig godt at den ble tatt fram i lyset.
En helt nydelig LO har du laget.♥

❤ Kaia sa...

NYDELIG LO.
Kjempeflott hjemmelaget bakgrunn, og NYDELIG bilde.
Klem fra Kaia

Anne sa...

Dette er jo en LO som fortjener oppmerksomhet, den er bare fantastisk!

Lilo sa...

Den är sååå fin!!!
Jag har inte scrappat på en vecka. Måste få pyssla lite jag med snart!

Anonym sa...

Oi, her har jeg ikke vært før. Virkelig flotte LO'er du har laget!

Renate sa...

Nyyyydelig LO og herlig bilde av frøkna di. Liker så godt stilen din og at du får med så mange fine detaljer bestandig.
Ligger forresten en utfordring til deg i bloggen min.

Hilsen Renate

~ Tone Aurora ~ sa...

Åh.. Denne var knallfin. Nydelige detaljer og så fint med den malinga som bringer alt sammen. Så flink du er!