12. okt. 2008

"I give you my heart" ManiaRunway oppgave #1

Her er den første oppgaven i ManiaRunway.
Oppgaveteksten: Bruke det nydelige bildet, ha med kaffeteknikken og det skal være minst 1 frimerke på siden.
Jeg har brukt kaffeteknikken på det meste her;)
- Bildet er printet på kartong og lagt i kaffe
- Alle blomstene er kaffefarget
- Hyssingen
- Båndet i venstre hjørne
- Boksiden
- Tagen
- Det arket som er malt på - er kartong som også har vært i kaffe
Dette var en skikkelig utfordring!!
Alle bidragene er ute i bloggen til ManiaRunway nå - så ta deg en kikk på de andre løsningene. Senere i dag kåres vinneren!!:)

Men her - er MIN løsning:




17 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Kjempeflott! :) Du har vært veldig flink til å bruke kaffeteknikken flere steder, og på flere forskjellige ting. :)

Karina Beck sa...

Hej Vibeke
Hvor har du gjort meget ud af udfordringen. Det bliver sjovt at se, hvad de næste par uger vil vise.

Der ligger en Award til dig på min blog.

Hilsen Karina

Unknown sa...

Denne ble skikkelig tøff!

Elsker detaljene dine!

Utrolig stilig det du gjorde med selve bildet! Gleder meg til å se hva du gjør med neste oppgave.. og ikke minst.. hva neste oppgave blir ;)

Ha en fantastisk søndag!

Merete sa...

Kjempekul! Stilig at du brukte kaffeteknikken på så mye! Herlig herlig!!

annes paperfun sa...

Kjempestilig LO, Vibeke!Oppsettet og alle de flotte detaljene! Gleder meg til å se hva du får til i neste runde!
Ønsker deg en god søndag.
klem fra Anne

Heidi sa...

Skikkelig kul Vibeke. Ser du tenker litt som meg, hvorfor bare legge ark og sånn i kaffevann, nå man kan ha ALT oppi. :lol:

Oppsettet ditt er også veldig kult, også har du så mange detaljer å titte på.

Gleder meg til å se oppgave 2 fra deg. ;-)

Heidi

Store og små sa...

Så stilig løsning, Vibeke. Og takk for tipset med å farge blomster og sånt i kaffe også, det har jeg ikke tenkt på engang.

Og jeg har jo sååå mange "unbrukelige" blomster...

Anne Bente sa...

åh... den er bare super skøn.

Linn sa...

Kommenterer gladelig enda en gang jeg, denne var helt helt helt helt utrolig, du har et uttrykk i dine LOer som jeg er så glad i. Måten du har sydd på og tauene, er helt rått, og hjertene oppi det hele passer jo perfekt til tegningen.

Anonym sa...

Den var bare helt utrolig fin. Digger det du lager. :)

Marita sa...

Så stilig LO'en din ble, Vibeke! Likte den kjempegodt! Utrolig pent oppsett, dessuten veldig tøfft at du puttet alt mulig oppi kaffe!

Anne M sa...

Denne ble skikkelig kul!

ninabakke sa...

Veldig bra løsning av oppgaven :)
Fine detaljer

Bente sa...

Utrolig bra!!!

Fantepie sa...

Så flink du har vore!
Er skikkelig imponert av alle dokke som fekk til noke med dette litt (for meg) spesielle bildet!

Unknown sa...

Kjempestilig LO du hadde fått til med dette bildet!!! <3<3<3
Digger stilen din og alle detaljene og fargane du har brukt!! Herligt!!

klem,
Jorunn

Kjerubin sa...

Du hadde en skikkelig flott oppgave du også. og ja.. her også går tankene på strømpebukser hele dagen... hihihi