13. okt. 2008

You´re a "in my heart blogger"

Denne flotte awarden har jeg fått av Karina. Tusen takk Karina!!! Jeg setter utrolig stor pris på denne!! Og Karina: Jeg synes det er så utrolig hyggelig med alle de herlige kommentarene du legger igjen i bloggen min!!



Da skal jeg finne noen jeg ønsker å gi denne videre til - og som alltid så er det vanskelig at jeg bare skal plukke ut noen. Men her kommer de 5 som jeg har lyst til å gi denne flotte awarden videre til. 5 jenter som er dyktige scrappere - og som har oppdaterte - og flotte blogger. Absolutt verdt et besøk alle 5!!:)

Linda: Denne har jeg lyst til å gi til deg Linda. Du har utviklet deg helt utrolig som scrapper på veldig kort tid. Du har en oppdatert og fin blogg!!:)

Kine: Du har en spennende blogg!! Og jeg elsker Loene dine. Du har de herligste detaljer!!! Tittlene du bruker er bare helt utrolig stilige!!

Lene/Nabon: Når jeg begynte med scrapping i november 2007 - la jeg med en gang merke til deg - og din scrappestil!! Og du er fortsatt en av mine absolutte favorittscrappere. Jeg gleder meg til å jobbe sammen med deg i Scrappehuset!!.

Jorunn: Bloggen din blir oppdatert så ofte - og alt du oppdaterer med er jo like flott!!! Tusen takk for dine hyggelige - og motiverende kommentarer!!:)

Og som vanlig - må jeg jo avslutte med å gi denne awarden til min største inspirasjon. Marit - jeg digger når vi kan sitte sammen å scrappe. Og skravle....Og spise snop... Og til dere som ikke har besøkt Marit sin blogg - da går dere glipp av masse flott!!! Så ta turen nå!! Gleder meg til vi skal på treff på torsdag Marit!!:)

4 kommentarer:

Linda S. L sa...

åå tusen tusen takk vibeke! setter jeg kjempe pris på!
Og hjertelig takk for flott omtale! du er nå god! *klem*

Linda S. L sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda S. L sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

ÅÅÅÅ tusen tusen takk {klem}
Så snill du er!
Og denne gir eg direkte tilbake til deg! Her er det alltid så masse herlig å sjå, og eg blir alltid lenge når eg er innom deg. Må studere alle dei lekre detaljane!!!

klem,
Jorunn