29. okt. 2008

Tagget X 3 :)

Siden det er 3 stykker som har tagget meg - så må jeg jo bare hive meg på det her jeg også. Jeg har blitt tagget av Lene/Nabon, Vibeke og Christin.
Her kommer det:

Jeg elsker:
Jentene mine og Morten!!!
Familien min er veldig viktig for meg.
Og jeg må jo si at jeg elsker scrapping!!!:)
Melkesjokolade og smågodt:)
Ligge på sofaen med en god film - eller Greys:)
Jeg synes det er herlig når jeg er omgitt av positive mennesker som gir av seg selv.

Jeg liker ikke:
Uærlighet
Urettferdighet
Falske mennesker
Jeg må si jeg hater de som prater stygt om noen - for deretter gjøre alt for å komme denne personen til lags.
Jeg hater lukten av fårikål, blodklubb og pinnekjøtt.

Favorittmat:
Mine hjemmelagde snitzler
Kinamat
Pizza
Taco
Kjøttkaker:)

Musikk:
Jeg er en av de som datt litt av musikken på 90 tallet jeg... Jeg husker - og kan mye fra 80 tallet - men av det etter det - da henger ikke jeg med.
Jeg hører på P4 på pcen jeg ;)

Jeg sender denne videre til "Hamar jentene" jeg:)
Monica
EllenKarin
Wenche
Marit
Linda

1 kommentar:

Ellen Karin sa...

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å ta denne utfordringen. Så nå finner du mine svar i bloggen min. Ha en fin lørdagskveld.