9. jan. 2009

Heldige meg:)


Vi jentene i Scrappehuset er jo sponset av Eclectic Kits - i dag fikk jeg min pakke i posten - og wow - det var et skikkelig flott KIT!!! Så masse flotte mønsterark - nei dette var en pakke som var midt i blinken for meg!! Gleder meg til å scrappe med dette!! Hvis du har lyst på et KIT - så kan jeg virkelig anbefale dette - her får du masse snadder for pengene - hele KITET for kun 175!!



Og min snille herlige kjæreste da!! Jeg sendte en liten mail til han her om dagen(med link ;), he he) om at det var noe som var litt kult:) - og i dag kom det i posten:) Takk kjære:) Du finner den her:)



I tillegg har jeg fått tak i en smart liten ting (takk for tipset Wenche)
Kun 69,-:) på Clas Ohlson:)Kalles for Maljetang:)


Til slitt vil jeg avslutte med: Hvis du ikke har besøkt Scrapping the Music - på norsk enda - så gjør det nå!! Vi har masse besøk - og jeg tror det er snart 20 stykker som har levert sitt bidrag allerede:)

2 kommentarer:

MN sa...

Nydelig Kit (sikler skikkelig på det)... Har vært innom og sett på det flere ganger.
Kanskje det kommer i "Må ha det - bare Må ha det" kategorien *LOL*.
Tenker det.
Også så flink din kjære er til å handle... Linker er lurt :-)da blir det i hvertfall riktig :-)
Ha en fin helg!

Anne Bente sa...

åh.... dette kit var bare supert.