22. mai 2009

Jeg er på Stripa:)


Jeg var en kjapp tur innom Minneriket nå - og der var den nyeste Stripa lagt ut - og nesten helt nederst blandt alle de flotte Loene - der fant jeg min LO. Så herlig start på dagen dette ble!!:)

Tusen takk for at du valgte min LO Ania!!!:)




















Slik er Ania sin begrunnelse:

"Falt pladask for kombinasjonen av kraft og knallrødt på layouten fra Vibeke74 her - helt sykt digg kombinasjon, og så hjelper det selvsagt at selve layouten ser helt perfekt ut med all pynten som er brukt her og ikke minst det skjønne bildet!!"

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis med stripa og grattis med ny award! Du kan nok snart tapetesere veggen din/bloggen din med awarder og premier! Og det er jo så VEL fortjent! Heia, Vibeke!

annes paperfun sa...

Gratulerer med plass på ukas stripe!!!
Utrolig flott LO ...liker så godt det røde sammen med bruntonene..
og DET herlige og stemningsfulle bilde *smelt*...herlig..herlig..
Stor klem Anne

Ellen Karin sa...

Gratulerer så mye med nok en velfortjent plass på stripa. Den LO'en var nydelig. *smelt*

Marianne/skorpionen sa...

Gratulere så mye med plass på stripa! LOen var jo bare knall da. Så herlig med det røde og brune. Dette må jeg forsøke!

Ha en god helg (snart)
Marianne

Monica sa...

Grattis snuppis! Vel fortjent! Har vel sagt det før og tror jeg, den er jo helt perfekt! :)

Gladie sa...

Grattis, vibeke! Den Lo'n er jo bare helt herlig da - og så DET skjønne bildet! *smelt* God helg til deg & dine :)

Linn sa...

Hjertesukk, hellevennen så nyyydelig LO!! Gratulerer vennen, vel fortjent!