21. mai 2009

"Kaos"

Kaos (Kreativa Artistar med Otrolig Skapargladje)




Se på denne utrolig flotte Awarden jeg har fått!!! Denne har jeg fått hjem i posten - så denne kan jeg ta og føle på!!:) Kjempeherlig!!:)
Denne har jeg fått fra en utrolig dyktig svensk scrapper - Maja/eyovine.
Tusen tusen takk Maja - denne setter jeg skikkelig stor pris på. Den står på hyllen min - så jeg kan kikke på den - og beundre den.

KAOS= (tagit från Yoli´s blogg)

"KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)En levande logga som sänds till någon man uppskattar.Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.Å på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10x15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem."

Da er det min tur til å gi denne videre!!:) Men på norsk blir jo denne til KAUS den da?
Eller? Må tenke littt på hvem jeg skal gi den videre til - og hvordan den skal oversettes:)



Håper dere alle har hatt en skikkelig flott ekstra fridag
- det har jeg:)


Er du klar for litt herming? Kom tilbake i morgen(fredag) :)


Ingen kommentarer: