22. juni 2009

Candy og award:)

En av de aller herligste scrapperne jeg vet om har en flott Candy!!!:)
Da prater jeg selvfølgelig om Torill/Screppa!!



Jeg digger stilen din Torill!! Gratulerer med
40 000 besøkende i bloggen din!!




En av de jeg alltid er innom på mine bloggrunder er Toto og Tutu. Nå har jeg jammen meg vært så heldig at jeg har fått en flott Award av henne!!:)
Toto og Tutu er en relativt ny og fersk scrapper (startet 2008) med en skikkelig spennende stil!! Alltid noe som inspirerer når jeg er i bloggen hennes.

Tusen tusen takk for denne awarden - jeg setter stooor pris på den:)

5 kommentarer:

Torill sa...

Hærlighet!! Nå ble jeg litt satt ut!! Tusen takk for fantastisk flotte ord! Det er alltid så koselig når du har lagt igjen spor på bloggen min! Setter virkelig pris på det:0)
KLEMS!
PS: jeg skal til Lillehammer om ei uke. Butikker å anbefale?

Inger Marie sa...

Så har jeg stemt på bildet ditt, utrolig stilig bilde du har tatt.
Nydelig Lo under her,fargene, bølgepappen og malingen...utrolig stilig.
God klem fra Inger Marie

Anonym sa...

Du er nå en skikkelig godjente du da! :) Jeg iler inn å stemmer på bildet ditt som takk for de ordene der! :)

Grethebella sa...

Det er deg vel fortjent Vibeke.

Klem fra meg!

ninabakke sa...

Utfordring til deg på fotoverden, håper du vil være med :D